LUTY 2024 – NOWOŚĆ / SZKOLENIE ON – LINE – Sukcesywne oraz długoterminowe zamówienia publiczne – Praktyczne aspekty przygotowania prawidłowej procedury na dostawy / usługi sukcesywne oraz długoterminowe w postępowaniach ” poniżej ” i ” powyżej ” progów UE zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych + rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 15. lutego 2024 roku

LUTY 2024 / SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Zamawianie kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych przez podmioty/instytucje publiczne ( kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii ), 12. – 13. lutego 2024 roku

STYCZEŃ 2024 / SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Planowanie i zakup różnego rodzaju mediów zgodnie z PZP przez podmioty / instytucje publiczne na potrzeby kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych / kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów na temat rynków mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii /, 29. – 30. stycznia 2024 roku