SZKOLENIE ON – LINE / LIPIEC 2020 – Komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn) w praktyce działalności marketingowej /promocja, reklama i public relations /, 6. – 7. lipca 2020 roku


SZKOLENIE ON – LINE


KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWY

Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /

 W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /

6. – 7. LIPCA 2020 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE , podczas którego zostaną kompleksowo omówione zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem możliwości jakie stwarzają media społecznościowe / Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn / w działalności marketingowej / promocja, reklama i public relations /.

Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne w wersji PDF m.in.:

  1. Prezentacja ze szkolenia z najważniejszymi informacjami do zapamiętania.
  2. Manual ilustrujący najważniejsze cechy i zasady komunikacji na każdym z omawianych mediów społecznościowych.
  • szkolenie jest przeznaczone dlaosób odpowiedzialnych za promocję, reklamę i public relations w firmach, urzędach, instytucjach, szkołach wyższych itp.,
  • celem szkolenia jest : uzyskanie przez uczestników praktycznej i wieloaspektowej wiedzy na temat  będący przedmiotem zajęć,  
  • szkolenie prowadzi : MACIEJ MIŁKOWSKI

Founder & CEO Agencji Reklamowej imTU, gdzie zajmuje się nawigacją działań reklamowych na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn oraz wspiera swoimi kompetencjami z zakresu UX/UI wdrożenia WWW i E-commerce; od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych na różnym poziomie zaawansowania;

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
  • szkolenie odbędzie się w dniach 6. lipca ( 9.00 – 15.00 ) – 7. lipca ( 9.00 – 15.00 ) 2020 roku;
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2020 roku;

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 29. czerwca 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

573 325 651, 502 174601, 12 / 633 23 43 


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWY

Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /

 W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /

6. – 7. LIPCA 2020 ROKU


I. Idea social media i jej wpływ na działalność marketingową.

II. Facebook – wprowadzenie. 

  • Trendy komunikacyjne na Facebooku.
  • Algorytmy News Feedu i dystrybucja treści na Facebooku.
  • “Hackowanie” algorytmu News Feed, czyli co jeszcze możemy zrobić  organicznie, aby nasze treści zobaczyło więcej osób – zbiór tips&tricks.
  • Wprowadzenie do „klucza analizy fan page”.

III. Komunikacja na Facebooku 

  • Zasady skutecznej publikacji treści na Facebooku.
  • Komunikacja wizualna na Facebooku (grafiki, infografiki, pokazy slajdów, cinemagraph, tekst, link).
  • Treści video na Facebooku – jakie filmy dodawać, jak je zoptymalizować aby użytkownicy oglądali jak najdłużej nasze treści.
  • Transmisja na żywo na Facebooku – dlaczego warto tworzyć i kiedy ją uruchomić.
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku (canva, pixlr, infogram, piktochart, snapseed, lightroom, loopsie, itp.)

IV. Analiza efektywności działań na Facebooku 

  • Analiza wewnętrznych statystyk na Facebooku i optymalizacja działań na ich podstawie.
  • Analiza aktywności swojej marki oraz konkurencji za pomocą Sotrender, Sentione oraz Brand24.

V. Facebook jako biuro obsługi klienta 

  • Messenger i boty w obsłudze klienta.
  • Kryzysy w social media.
  • Konkursy na Facebooku.

VI. Wstęp do działań reklamowych na Facebooku 

  • Wybór celu reklamowego.
  • Wybór grupy docelowej.
  • Wybór kreacji reklamowej.
  • Ustawienia zaawansowanej grupy docelowej (custom audiences, lookalike audiences).

VII. Instagram 

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram – statystyki, trendy, specyfika serwisu.
  • Konto firmowe na Instagramie – dlaczego warto stworzyć i zoptymalizować profil firmowy.
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie – o czym pisać, jak pisać aby nasza grupa była zaangażowana.
  • Instagram Stories – co to za funkcja, dlaczego jest taka popularna, jak z niej skorzystać?
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie (Unfold, Story Saver, Planoly, Spark Post).

VIII. Digital influencerzy 

  • Czym jest influencer marketing?
  • Jak wyszukać i zacząć współpracę z influencerem?
  • Z kim warto współpracować?
  • Przykłady współpracy firmy z influencerami.

IX. YouTube 

  • Charakterystyka serwisu YT.
  • Kto jest najpopularniejszy w Polsce i jakie treści publikują najwięksi.
  • Jak działa YouTube – tworzenie treści i optymalizacja filmów.
  • Tworzenie kanału na YouTube i możliwości jakie za sobą niesie.

X. LinkedIn 

  • Wprowadzenie do serwisu – statystyki, grupa odbiorców.
  • Profil osobowy na LinkedIn – jak go uzupełnić, aby się dobrze pozycjonował.
  • Tworzenie treści na LinkedIn – co pisać i w jakim formacie na LinkedIn?
  • Tworzenie sieci kontaktów – jak zapraszać osoby na LinkedIn i czy dodawać do znajomych wszystkich?
  • LinkedIn Publishing i Slideshare – dodatkowe narzędzia do promocji na LinkedIn
  • Konto premium – ile kosztuje i czy warto skorzystać?
  • Company Page na LinkedIn – jak firma może wykorzystać najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy dla profesjonalistów.
  • Działania reklamowe na LinkedIn – kogo można targetować na serwisie?

Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *