GRUDZIEŃ 2024 / SZKOLENIE ON – LINE dla pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za gospodarowanie nieruchomościami – Jak prawidłowo sprzedać nieruchomość gminną w trybie przetargowym i bezprzetargowym – kompendium wiedzy praktycznej zgodnej z obowiązującymi przepisami + gotowe do wykorzystania wzory dokumentów + rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 20. grudnia 2024 roku

GRUDZIEŃ 2024 / NOWOŚĆ ! / SZKOLENIE ON – LINE – Zamówienia publiczne w informatyce – jak prawidłowo przygotować i przeprowadzić postępowanie na zakup dostaw lub usług IT / systemy informatyczne, sprzęt komputerowy, urządzenia drukujące i wielofunkcyjne, urządzenia mobilne, elementy systemów komunikacji wizualnej / zgodnie m.in. z nowym Prawem zamówień publicznych, Rekomendacjami Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, aktualną linią orzeczniczą / kompendium wiedzy praktycznej /, 12. – 13. grudnia 2024 roku

GRUDZIEŃ 2024 / NOWOŚĆ / SZKOLENIE ON – LINE dla pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za gospodarowanie nieruchomościami – Kompleksowy kurs : specjalista ds. gospodarowania nieruchomościami gminnymi – kompendium wiedzy praktycznej zgodnej z obowiązującymi przepisami + gotowe do wykorzystania wzory dokumentów + rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 12. – 13. grudnia 2024 roku

GRUDZIEŃ 2024 / SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Planowanie i zakup różnego rodzaju mediów zgodnie z PZP przez podmioty / instytucje publiczne na potrzeby kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych – kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów na temat rynków mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii, 9. – 10. grudnia 2024 roku