CZERWIEC 2024 / SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Planowanie i zakup różnego rodzaju mediów zgodnie z PZP przez podmioty / instytucje publiczne na potrzeby kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych / kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów na temat rynków mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii /, trzy dni zajęć : 18. – 19. czerwca 2024 roku + dodatkowo 20. czerwca 2024 roku

MAJ 2024 / CZERWIEC 2024 / SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Zamawianie kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych przez podmioty/instytucje publiczne ( kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii ), trzy dni zajęć : 28. – 29. maja 2024 roku + dodatkowo 3. czerwca 2024 roku