WRZESIEŃ 2024 / SZKOLENIE ON-LINE – Udzielanie zamówień publicznych do wartości 130 000 PLN – kompendium wiedzy praktycznej / w tym m.in. opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, metody udzielenia zamówień do 130 000 PLN, zamówienia do 130 000 PLN w projektach unijnych, regulamin i umowy zamówień do 130 000 PLN, kontrola zamówień do 130 000 PLN / + rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 24. września 2024


SZKOLENIE ON – LINE DLA PODMIOTÓW PUBLICZNYCH : 


UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 

DO WARTOŚCI 130 000 PLN

KOMPENDIUM WIEDZY PRAKTYCZNEJ

ZGODNEJ Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM


 w tym m.in. :

  • Opis przedmiotu zamówienia do wartości 130 000 PLN
  • Ustalenie wartości szacunkowej zamówienia do wartości 130 000 PLN
  • Metody udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN
  • Zamówienia do wartości 130 000 PLN współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
  • Regulamin udzielenia zamówień do wartości 130 000 PLN
  • Umowy w zamówieniach do wartości 130 000 PLN
  • Kontrole zamówień do wartości 130 000 PLN
  • Obowiązki sprawozdawcze w zakresie zamówień do wartości 130 000 PLN
  • Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych podczas udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN

+

rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć


24. WRZEŚNIA 2024 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla podmiotów publicznych, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia dotyczące interpretacji oraz praktycznych aspektów stosowania obowiązujących przepisów w zakresie prawidłowego dokonywania zamówień publicznych do wartości 130 000 PLN.


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 

DO WARTOŚCI 130 000 PLN


24. WRZEŚNIA 2024 ROKU


1. Udzielanie zamówień do wartości 130 000 PLN :

1.1. podstawy prawne oraz podstawowe zasady udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN,

1.2. opis przedmiotu zamówienia :

  • praktyczne omówienie zasad przygotowania opisu przedmiotu zamówienia,
  • przykładowe zapisy,
  • najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,

1.3. ustalenie wartości szacunkowej zamówienia :

  • metody i formy przygotowania wartości szacunkowej zamówienia, najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,
  • prawidłowe dokumentowanie wartości szacunkowej zamówienia,
  • wartość szacunkowa zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane,

1.4. metody udzielania zamówień publicznych do wartości 130 000 PLN (np. rozeznanie rynku, zapytanie ofertowe, przetarg) :

  • opis i charakterystyka,
  • prawidłowe dokumentowanie,
  • najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,

1.5. zamówienia do wartości 130 000 PLN współfinansowane ze środków UE,

2. Regulamin udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN :

  • warsztaty z pisania regulaminu udzielania zamówień publicznych,
  • analiza przykładowych wzorów regulaminów wraz z załącznikami,
  • omawianie najczęściej popełnianych błędów, uwagi kontroli do regulaminu,

3. Umowy w zamówieniach do wartości 130 000 PLN – podstawowe elementy i zasady przy sporządzaniu umów, przykłady.

4. Obowiązki sprawozdawcze zamawiającego w zakresie zamówień do wartości 130 000 PLN :

  • rejestr zamówień do wartości 130 000 PLN – zakres, forma (wzór, techniki sporządzania),
  • roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach – omówienie formy i treści rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach oraz przykłady, praktyczne wskazówki wypełniania sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  • Rejestr umów – nowy obowiązek dla JSFP :
  • cel, forma, podstawy prawne prowadzenia rejestru umów JSFP,
  • rodzaj informacji zamieszczanych w rejestrze umów JSFP,
  • terminy i sankcje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązku wprowadzanie informacji do rejestru umów JSFP,

5. Kontrola zamówień do wartości 130 000 PLN – praktyczne aspekty, omówienie najczęściej popełnianych błędów przy udzielaniu zamówień do wartości 130 000 PLN.

6. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – omówienie oraz przykłady naruszeń dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień do wartości 130 000 PLN.


Dodatkowo : 

Rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.


Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje. 


  • szkolenie prowadzi : mgr MAGDALENA BEDNAREK – SICIŃSKA

od ponad 15 lat specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;

absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, uczestniczka studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;

legitymuje się pogłębionym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w dziedzinie zamówień publicznych, które zdobyła na różnych stanowiskach / w tym kierowniczych / w jednostkach administracji publicznej

od 12 lat prowadzi szkolenia z zakresu zamówień publicznych / grupowe i indywidualne /, które są oceniane bardzo wysoko pod względem przygotowania merytorycznego oraz dydaktycznego wykładowczyni,


  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniu 24. września 2024 roku, w godzinach 9.00 – 15.00
  • szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
  • w terminie do dnia 17. września 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu : emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  • wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że : 

  • rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  • program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *