SPECJALISTYCZNE WARSZTATY DLA INFORMATYKÓW
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
W PODMIOTACH PUBLICZNYCH
1. PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH – ASPEKTY TECHNICZNE
2. METODOLOGIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT – ASPEKTY TECHNICZNE
3. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
4. ANALIZA RYZYKA W PROJEKCIE
5. BUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT
WROCŁAW, 12. – 13. KWIETNIA 2018 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu dla informatyków, podczas którego uczestnicy zostaną zapoznani z kompleksową wiedzą niezbędną do samodzielnego prowadzenia projektu IT na poszczególnych jego etapach, począwszy od przygotowania studium wykonalności, poprzez wybór wykonawcy, do etapu zrealizowania projektu.
- szkolenie prowadzi : mgr inż. STANISŁAW NOWAK – informatyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT / w tym również o bardzo dużych wartościach oraz zróżnicowanym stopniu skomplikowania / po stronie zamawiającego i wykonawcy; posiada dogłębną znajomość problematyki informatycznej, popartą pracą na stanowisku od programisty poprzez kierownika 40 – osobowego zespołu projektantów – programistów do menedżera projektów IT; obecnie Zastępca Dyrektora Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego w urzędzie marszałkowskim, gdzie odpowiada za m.in. prowadzenie kluczowych projektów IT oraz administrowanie serwerami; uczestnik specjalistycznych kursów oraz studiów podyplomowych, w tym m.in. MBA; legitymuje się licznymi certyfikatami w tym m.in. PRINCE 2 i AGILE,
- szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu / ,
- szkolenie odbędzie się we Wrocławiu, w dniach 12. kwietnia – 13. kwietnia 2018 roku, w godzinach 10.00 – 16.00 oraz 9.00 – 15.00; w doskonale wyposażonej i klimatyzowanej sali konferencyjnej HOTELU SOFIA***, ul. Piłsudskiego 104 (telefon: 713479543); budynek znajduje się w centrum miasta, naprzeciwko Dworca Głównego PKP; szczegółowe informacje na temat hotelu oraz miejsca szkolenia znajdą Państwo na stronie www.hotelsofia.pl,
- uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia, notes, długopis oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- w czasie przerw, dla uczestników przewidziano kawę, herbatę, zimne napoje, drobny poczęstunek oraz obiad,
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 750 PLN + 23. proc. VAT / nie zawiera kosztów noclegu /;
UWAGA : – w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest
- w terminie do 6. kwietnia 2018 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Bank PKO S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
Pełnomocnik, 502 / 174601, 12 / 633 23 43
PROGRAM SZKOLENIA :
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
W PODMIOTACH PUBLICZNYCH
WROCŁAW, 12. – 13. KWIETNIA 2018 ROKU
1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu
1.1. Analiza potrzeb i rynku
1.2. Wycena sprzętu
1.3. Wycena oprogramowania
- Metoda ekspercka
- Metoda punktów funkcyjnych
- Metoda przypadków użycia
1.4. Wycena usługi wdrażania
1.5. Wycena i planowanie szkoleń
2. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert
2.1. Analiza ofert
2.2. Metody oceny próbek
2.3. Dialog techniczny
2.4. Prowadzenie projektu
2.5. Testy UAT
2.6. Odbiór wymagań
3. Zarządzanie projektem
3.1. Uzasadnienie Biznesowe
3.2. Organizacja
3.3. Procesy PP i IP
3.4. Ryzyko
3.5. Plany
3.6. Zarządzanie zmianą
3.7. Monitoring postępu
4. Analiza ryzyka w projekcie
4.1. Pryncypia zarządzania ryzykiem
4.2. Polityka zarządzania ryzykiem
4.3. Proces zarządzania ryzykiem
4.4. Plan zarządzania ryzykiem
4.5. Rejestr ryzyka
4.6. Rejestr zagadnień
4.7. Kroki procesu M_o_R
4.8. Wdrożenie zarządzania ryzykiem
4.9. Perspektywy organizacyjne
4.10. Specjalne aspekty zarządzania ryzykiem
5. Business Continuity Management
5.1. Identyfikacja kluczowych procesów i ich zasobów
5.2. Analiza ryzyka
5.3. Analiza wpływu zdarzenia na organizację (Business Impact Analysis – BIA)
5.4. Lista procesów krytycznych
5.5. Budowa Strategii Przetrwania
5.6. Budowa Minimalnej Akceptowalnej Konfiguracji
5.7. Analiza dostępnych i brakujących rozwiązań
5.8. Opracowanie Strategii Przetrwania (wybrane rozwiązania, harmonogram, budżet)
5.9. Budowa procedur awaryjnych i odtworzeniowych
5.10. Testowanie i aktualizacja Planu
5.11. Wdrożenie Planu (budowa świadomości pracowników, audyt, program szkoleń, etc.)