WARSZTATY Z ELEKTRONIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
DOBRE PRAKTYKI I UNIKANIE ZAGROŻEŃ
ŁÓDŹ, 17. MAJA 2019 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w warsztatach, podczas których zostaną szczegółowo przedstawione wyłącznie praktyczne aspekty elektronizacji systemu zamówień publicznych / ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania miniPortalu / , w tym m.in.:
– omówienie elektronicznych instrumentów w zamówieniach publicznych,
– przygotowanie SIWZ, uwzględniającą proces elektronizacji,
– elektroniczne oświadczenie woli,
– podpis elektroniczny – podstawy prawne, wymogi formalne, skutki prawne,
– komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych (kanały informacyjne),
– przygotowanie dokumentów wchodzących w skład oferty (forma, termin ich ważności),
– wadium w formie niepieniężnej – problematyka przypadku,
– podpis SHA-1 a SHA-256,
– pełnomocnictwo – prawidłowa forma i przykładowa treść
– sposób przechowywania ofert,
– weryfikacja poprawności złożonej oferty,
– omówienie procesu przygotowania i złożenia oferty za pomocą miniPortalu,
Zostaną również przeprowadzone ćwiczenia:
– ESPD przygotowanie elektronicznego JEDZ przez Zamawiającego i Wykonawcę,
– podpisanie i zaszyfrowanie oferty,
– złożenie oferty za pomocą miniPortalu i narzędzia ePUAP,
– odebranie i prawidłowe odszyfrowanie oferty przez Zamawiającego,
Wykładowca omówi też szczegółowo wady i zalety różnych platform e-Usług funkcjonujących na rynku zamówień publicznych.
Uczestnicy szkolenia otrzymają na płycie CD bogaty zestaw praktycznych materiałów do bezpośredniego wykorzystania w codziennej pracy i wybrane – na potrzeby szkolenia – materiały w formie skryptu oraz notes, długopis i zaświadczenie o udziale w szkoleniu.
- szkolenie poprowadzi : MGR SEBASTIAN RUDZIŃSKI
prawnik, który od 1996 roku specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych
absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, uczestników studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;
od ponad 20 lat prowadzi kompleksową obsługę zamówień publicznych finansowanych ze środków krajowych i pomocowych dla kilku jednostek samorządu terytorialnego, w tym od 13 lat dla jednej z największych publicznych uczelni;
współpracownik firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotował i przeprowadził szkolenia m.in. :
- Przetarg po elektronizacji zamówień publicznych,
- Postępowanie przetargowe na nowych zasadach z uwzględnieniem : e-Jedz, e– Zamówienia, przepisów RODO,
- Praktyczne aspekty elektronizacji zamówień publicznych / e-Usługi, e – Zamówienia, e-Faktura / + RODO w zamówieniach publicznych,
- Tryby negocjacyjne w zamówieniach publicznych, elektronizacja zamówień publicznych,
- Warsztaty z zakresu PZP 2018 : Zamówienia na usługi społeczne, procedura odwrócona, elektronizacja zamówień publicznych;
- Zamówienia publiczne w zakresie działań informacyjno – promocyjnych;
- Praktyczne aspekty znowelizowanych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Zamówienia publiczne w praktyce szkół wyższych i instytucji naukowo – badawczych;
- Badanie i ocena ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych, które w całości są przeznaczone na przekazanie praktycznej wiedzy, na temat będący przedmiotem szkolenia,
- szkolenie odbędzie się w ŁODZI, w dniu 17. maja 2019 roku, w godzinach 10.00 – 16.00; w Centrum Konferencyjnym „COSINUS”, ul. Wólczańska 81, www.egza.pl; tel. : 422887000; budynek znajduje się w centrum miasta, dla uczestników szkolenia przewidziano bezpłatny parking,
- w czasie przerw, dla uczestników przewidziano kawę, herbatę, zimne napoje, drobny poczęstunek oraz obiad,
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 400,00 PLN + 23 proc. VAT
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest
- w terminie do 10. maja 2019 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem na konto: kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje ; Bank PKO S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
- rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
- program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
Pełnomocnik
502 / 174601, 12 / 633 23 43
PROGRAM SZKOLENIA :
WARSZTATY Z ELEKTRONIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
DOBRE PRAKTYKI I UNIKANIE ZAGROŻEŃ
ŁÓDŹ, 17. MAJA 2019 ROKU
I. Wprowadzenie
- Aktualny stan prawny, z uwzględnieniem wszystkich zmian dotyczących zamówień publicznych.
II. Szczegółowe omówienie zagadnienia elektronizacji w Pzp, w tym m.in. :
- formy oświadczeń woli (pisemna, elektroniczna),
- podpis elektroniczny – cechy, podział ze względu na formę, skutki prawne, SHA-1/SHA-256
- komunikacja elektroniczna (rodzaje kanałów i formy komunikacji),
- komunikacja elektroniczna w toku postępowania: forma, tryb, wyjątki od jej stosowania,
- przedstawienie wybranych komercyjnych Platform e-Usług,
- miniPortal – zalety i wady jego wykorzystania, konieczne zapisy SIWZ przy jego wykorzystaniu,
- dokumenty wchodzące w skład oferty (forma oświadczeń i dokumentów, termin ich ważności),
- wadium jej forma i tryb złożenia.
III. Ćwiczenia :
- Opublikowanie postępowania w miniPortalu (ID postępowania)
- ESPD – praktyczne warsztaty przygotowania JEDZ przez Zamawiającego i Wykonawcę,
- Przygotowanie, zaszyfrowanie, podpisanie i złożenie oferty za pomocą miniPortalu,
- Otrzymanie oferty, odszyfrowanie i otwarcie złożonych ofert za pomocą miniPortalu,
- Sposób przechowywania ofert elektronicznych,
IV. Odpowiedzi na pytania uczestników
Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.