Specjalistyczne szkolenie dla informatyków – Przygotowanie i realizacja projektu informatycznego w podmiotach publicznych – Poznań, 20. – 21. maja 2019 roku


SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE DLA INFORMATYKÓW

PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA

PROJEKTU INFORMATYCZNEGO

W PODMIOTACH PUBLICZNYCH

1. PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH – ASPEKTY TECHNICZNE

2. METODOLOGIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT – ASPEKTY  TECHNICZNE  

3. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM                   

4. ANALIZA RYZYKA W PROJEKCIE

POZNAŃ, 20. – 21. MAJA 2018 ROKU

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu dla informatyków reprezentujących podmioty publiczne, podczas którego uczestnicy zostaną zapoznani z kompleksową wiedzą niezbędną do przygotowania i realizacji projektu IT z uwzględnieniem wymagań ustawy Prawo zamówień publicznych

  • szkolenie prowadzi : mgr inż. STANISŁAW NOWAK – informatyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT / w tym również o bardzo dużych wartościach oraz zróżnicowanym stopniu skomplikowania / po stronie zamawiającego i wykonawcy; posiada dogłębną znajomość problematyki informatycznej, popartą pracą na stanowisku od programisty poprzez kierownika 40 – osobowego zespołu projektantów – programistów do menedżera projektów IT; legitymuje się również bogatym doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym w urzędzie marszałkowskim, gdzie odpowiadał za m.in. przygotowanie i realizację kluczowych projektów IT oraz administrowanie serwerami; uczestnik specjalistycznych kursów oraz studiów podyplomowych, w tym m.in. MBA; posiada liczne certyfikaty w tym m.in. PRINCE 2 i AGILE,
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu / ,
  • szkolenie odbędzie się w POZNANIU, w dniach 20. maja – 21. maja 2019 roku, w godzinach 10.00 – 16.00 oraz 9.00 – 15.00;  w centrum Poznania, w doskonale wyposażonej i klimatyzowanej sali konferencyjnej w biurowcu OMEGA – 11. PIĘTRO, ul. Dąbrowskiego 79 A, (telefon: 698 952833); szczegółowe informacje na temat miejsca szkolenia znajdą Państwo na stronie www.saleomega.pl,
  • uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia, notes, długopis oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
  • w czasie przerw, dla uczestników przewidziano kawę, herbatę, zimne napoje, drobny poczęstunek oraz obiad, 
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 750 PLN + 23. proc. VAT / nie zawiera kosztów noclegu /;

UWAGA :  w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest
  1. w terminie do 13. maja 2019 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  1. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Bank PKO S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

Pełnomocnik, 502 / 174601, 12 / 633 23 43 


PROGRAM SZKOLENIA : 

PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA

PROJEKTU INFORMATYCZNEGO

W PODMIOTACH PUBLICZNYCH 

POZNAŃ, 20. – 21. MAJA 2018 ROKU


1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu

1.1.     Analiza potrzeb i rynku

1.2.     Wycena sprzętu

1.3.     Wycena oprogramowania

  • Metoda ekspercka
  • Metoda punktów funkcyjnych
  • Metoda przypadków użycia

 1.4.    Wycena usługi wdrażania

 1.5.    Wycena i planowanie szkoleń. 


2. Przygotowanie technicznej części SIWZ

2.1.     Audyt wykorzystywanych obecnie systemów

2.2.     Aspekty techniczne SIWZ na dostawę oprogramowania i sprzętu IT

2.3.     Dobre praktyki przy zakupie oprogramowania

2.4.     Aspekty techniczne kryteriów oceny ofert w świetle obowiązujących przepisów PZP


3. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym

3.1.     Analiza ofert

3.2.     Metody oceny próbek

3.3.     Dialog techniczny

3.4.     Prowadzenie  projektu

3.5.     Testy UAT

3.6.     Odbiór wymagań


4. Zarządzanie projektem

4.1.     Uzasadnienie Biznesowe

4.2.     Organizacja

4.3.     Procesy PP i IP

4.4.     Ryzyko

4.5.     Plany

4.6.     Zarządzanie zmianą

4.7.     Monitoring postępu


5. Analiza ryzyka w projekcie

5.1.     Pryncypia zarządzania ryzykiem

5.2.     Polityka zarządzania ryzykiem

5.3.     Proces zarządzania ryzykiem

5.4.     Plan zarządzania ryzykiem

5.5.     Rejestr ryzyka

5.6.     Rejestr zagadnień

5.7.     Kroki procesu M_o_R

5.8.     Wdrożenie zarządzania ryzykiem


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *