SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE DLA INFORMATYKÓW :
TECHNICZNE ASPEKTY
PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA
USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH – ASPEKTY TECHNICZNE
2. METODOLOGIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT – ASPEKTY TECHNICZNE
POZNAŃ, 26. – 27. MARCA 2020 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu dla informatyków reprezentujących podmioty zobowiązane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, podczas którego uczestnicy zostaną zapoznani z kompleksową wiedzą o charakterze technicznym niezbędną do przygotowania i realizacji projektu IT z uwzględnieniem obowiązujących przepisów ustawy PZP.
- szkolenie prowadzi : mgr inż. STANISŁAW NOWAK – informatyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT / w tym również o bardzo dużych wartościach oraz zróżnicowanym stopniu skomplikowania / po stronie zamawiającego i wykonawcy; posiada dogłębną znajomość problematyki informatycznej, popartą pracą na stanowisku od programisty poprzez kierownika 40 – osobowego zespołu projektantów – programistów do menedżera projektów IT; legitymuje się również bogatym doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym w urzędzie marszałkowskim, gdzie odpowiadał za m.in. przygotowanie i realizację kluczowych projektów IT oraz administrowanie serwerami; ekspert do spraw informatycznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu komputerowego i systemów informatycznych; uczestnik specjalistycznych kursów oraz studiów podyplomowych, w tym m.in. MBA; posiada liczne certyfikaty w tym m.in. PRINCE 2 i AGILE,
- szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu / ,
- szkolenie odbędzie się w POZNANIU, w dniach 26. marca – 27. marca 2020 roku, w godzinach 10.00 – 16.00 oraz 9.00 – 15.00; w centrum Poznania, w doskonale wyposażonej i klimatyzowanej sali konferencyjnej w biurowcu OMEGA – 11. PIĘTRO, ul. Dąbrowskiego 79 A ( telefon : 698 952 833 ); szczegółowe informacje na temat miejsca szkolenia znajdą Państwo na stronie www.saleomega.pl,
- uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia, notes, długopis oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- w czasie przerw, dla uczestników przewidziano kawę, herbatę, zimne napoje, drobny poczęstunek oraz obiad,
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 750 PLN + 23. proc. VAT / nie zawiera kosztów noclegu /;
UWAGA : w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest
- w terminie do 20. marca 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651, 502 174601, 12 / 633 23 43
PROGRAM SZKOLENIA :
TECHNICZNE ASPEKTY
PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA
USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
POZNAŃ, 26. – 27. MARCA 2020 ROKU
1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu :
1.1. Analiza potrzeb i rynku.
1.2. Wycena sprzętu.
1.3. Wycena oprogramowania :
- Metoda ekspercka,
- Metoda punktów funkcyjnych,
- Metoda przypadków użycia,
1.4. Wycena usługi wdrażania.
1.5. Wycena i planowanie szkoleń.
2. Przygotowanie technicznej części SIWZ :
2.1. Audyt wykorzystywanych obecnie systemów.
2.2. Aspekty techniczne SIWZ na dostawę oprogramowania i sprzętu IT.
2.3. Dobre praktyki przy zakupie oprogramowania.
2.4. Aspekty techniczne kryteriów oceny ofert w świetle obowiązujących przepisów PZP.
3. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym :
3.1. Analiza ofert.
3.2. Metody oceny próbek.
3.3. Dialog techniczny.
3.4. Prowadzenie projektu.
3.5. Testy UAT.
3.6. Odbiór wymagań.
4. Konsultacje problemów/wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.