SZKOLENIE ON – LINE
UMOWA RAMOWA
ELASTYCZNY INSTRUMENT UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- UMOWA RAMOWA – KIEDY I JAK STOSOWAĆ JEJ ROZWIĄZANIA
- RODZAJE UMÓW RAMOWYCH
- OMÓWIENIE TOKU PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ
- REALIZACJA UMÓW WYKONAWCZYCH W ŚWIETLE ELEKTRONIZACJI
- PRAKTYCZNE PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ UMOWY RAMOWEJ
27. LIPCA 2020 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału szkoleniu ON – LINE, podczas którego zostanie omówiony praktyczny przebieg postępowania o zawarcie umowy ramowej, zgodnie z przepisami obecnie obowiązującej i nowej ustawy Prawo zamówień publicznych, która zacznie obowiązywać od 1. stycznia 2021 roku.
Szkolenie będzie uwzględniać treść NOWEJ USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH z 11. września 2019 roku (Dz. U. z 2019 r,. poz. 2019).
W trakcie zajęć uczestnicy uzyskają pogłębioną wiedzę teoretyczną, popartą wieloletnim doświadczeniem wykładowcy oraz licznymi przykładami na temat m.in.:
- wprowadzenie do stosowania umów ramowych,
- przykładowe omówienie przedmiotów zamówienia do jakich predysponowana jest umowa ramowa ze wskazaniem jej głównych zalet i niebezpieczeństw w jej realizacji,
- różne modele realizacji umowy ramowej,
- przygotowanie procedury udzielenia zamówienia (oszacowanie, formy komunikacji, opz, SWIZ/IWZ, projekt umowy ramowej i umowy wykonawczej),
- wybór wykonawcy/ców do zawarcia umowy ramowej,
- realizacja umowy ramowej/wykonawczej,
- omówienie nowej przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie realizacji postępowań zmierzających do zawarcia umowy ramowej.
- szkolenie jest przeznaczone dla m.in. : osób odpowiedzialnych za przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, osób wchodzących w skład komisji przetargowych, kierowników komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania oraz pracowników, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zamówień publicznych,
- szkolenie prowadzi : SEBASTIAN RUDZIŃSKI
prawnik, który od 1996 roku specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;
absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, uczestników studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;
od 24 lat prowadzi kompleksową obsługę zamówień publicznych finansowanych ze środków krajowych i pomocowych dla kilku jednostek samorządu terytorialnego, w tym od 15 lat dla jednej z największych publicznych uczelni a od 2 lat dla jednej z czołowych instytucji naukowo – badawczych;
współpracownik firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotował i przeprowadził szkolenia m.in. :
- Nowe Prawo Zamówień Publicznych – wprowadzenie do nowych przepisów wraz z ich kompleksowym omówieniem,
- Przetarg po elektronizacji zamówień publicznych,
- Postępowanie przetargowe na nowych zasadach z uwzględnieniem: e-Jedz, e – Zamówienia, przepisów RODO,
- Praktyczne aspekty elektronizacji zamówień publicznych / e-Usługi, e – Zamówienia, e-Faktura / + RODO w zamówieniach publicznych,
- Tryby negocjacyjne w zamówieniach publicznych, elektronizacja zamówień publicznych,
- Warsztaty z zakresu PZP 2018 : Zamówienia na usługi społeczne, procedura odwrócona, elektronizacja zamówień publicznych;
- Zamówienia publiczne w zakresie działań informacyjno – promocyjnych;
- Praktyczne aspekty znowelizowanych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Zamówienia publiczne w praktyce szkół wyższych i instytucji naukowo – badawczych;
- Badanie i ocena ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 27. lipca ( 9.00 – 15.00 ) 2020 roku;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 350 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2020 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
- w terminie do dnia 20. lipca 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
- rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
- program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651, 502 174601, 12 / 633 23 43
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
UMOWA RAMOWA
ELASTYCZNY INSTRUMENT UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
27. LIPCA 2020 ROKU
I. Wprowadzenie :
- aktualny stan prawny i nowy stan prawny,
- nowe zasady udzielenia zamówienia (najlepsza jakość i efektywność) – art. 16 – 20 nPzp.
II. Umowa ramowa :
- definicja umowy ramowej (zakres stosowania, trybu udzielenia zamówienia),
- umowa ramowa jako elastyczny instrument realizacji zamówień publicznych,
- rodzaje umów ramowych,
- etapy udzielenia zamówienia,
- terminy obowiązywania (obecne i nowe regulacje).
III. Przygotowanie procedury udzielenia zamówienia i zawarcie umowy ramowej :
- szacowanie wartości zamówienia,
- opis przedmiotu zamówienia (zasady, cel, opis równoważności i metod jej oceny),
- siwz/iwz,
- warunki udziału,
- kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert,
- przebieg procedury udzielenia zamówienia,
- nowa samodzielna przesłanka unieważnienia w zakresie realizacji postępowania o umowę ramową.
IV. Realizacja umowy ramowej w jednym z trzech możliwych wariantów (umowa z jednym wykonawcą, z wieloma wykonawcami, konkurs ofert) :
- okres obowiązywania,
- strony umowy,
- zakres regulacji,
- przebieg procedury udzielenia zamówienia wykonawczego w podziale na trzy dopuszczalne warianty (zapytanie wykonawcze, oferta wykonawcza, umowa wykonawcza),
- kryteria wyboru oferty wykonawczej,
- wybór / unieważnienie postępowania wykonawczego.
V. Praktyczne przykłady zastosowania umowy ramowej w odniesieniu do różnych wariantów umów ramowych i przedmiotów zamówienia.
VI. Odpowiedzi na pytania uczestników.
Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.