SZKOLENIE ON – LINE / WRZESIEŃ – SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE DLA INFORMATYKÓW : TECHNICZNE ASPEKTY PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU INFORMATYCZNEGO PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, 10. – 11. września 2020 roku


SZKOLENIE ON – LINE


SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE DLA INFORMATYKÓW :

TECHNICZNE ASPEKTY

PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI

PROJEKTU INFORMATYCZNEGO

PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA

USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu

2. Przygotowanie technicznej części SIWZ

3.  Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym

4. Konsultacje problemów/wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć

10. – 11. WRZEŚNIA 2020 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla informatyków reprezentujących podmioty zobowiązane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, podczas którego uczestnicy zostaną zapoznani z kompleksową wiedzą o charakterze technicznym niezbędną do przygotowania i realizacji projektu IT z uwzględnieniem obowiązujących przepisów ustawy PZP

  • szkolenie prowadzi : mgr inż. STANISŁAW NOWAK – informatyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT / w tym również o bardzo dużych wartościach oraz zróżnicowanym stopniu skomplikowania / po stronie zamawiającego i wykonawcy; posiada dogłębną znajomość problematyki informatycznej, popartą pracą na stanowisku od programisty poprzez kierownika 40 – osobowego zespołu projektantów – programistów do menedżera projektów IT; legitymuje się również bogatym doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym w urzędzie marszałkowskim, gdzie odpowiadał za m.in. przygotowanie i realizację kluczowych projektów IT oraz administrowanie serwerami; ekspert do spraw informatycznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu komputerowego i systemów informatycznych; uczestnik specjalistycznych kursów oraz studiów podyplomowych, w tym m.in. MBA; posiada liczne certyfikaty w tym m.in. PRINCE 2 i AGILE,
  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE : 
  • szkolenie odbędzie się w dniach 10. września ( 9.00 – 15.00 ) – 11. września ( 9.00 – 15.00 ) 2020 roku;
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;
  • uwaga : 

    – w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

    udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2020 roku;

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 4. września 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

573 325 651, 502 174601, 12 / 633 23 43 


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE 

TECHNICZNE ASPEKTY

PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI

PROJEKTU INFORMATYCZNEGO

PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA

USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

10. – 11. WRZEŚNIA 2020 ROKU


1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu :

1.1.     Analiza potrzeb i rynku.

1.2.     Wycena sprzętu.

1.3.     Wycena oprogramowania :

  • Metoda ekspercka,
  • Metoda punktów funkcyjnych,
  • Metoda przypadków użycia,

 1.4.    Wycena usługi wdrażania.

 1.5.    Wycena i planowanie szkoleń.


2. Przygotowanie technicznej części SIWZ :

2.1.     Audyt wykorzystywanych obecnie systemów.

2.2.     Aspekty techniczne SIWZ na dostawę oprogramowania i sprzętu IT.

2.3.     Dobre praktyki przy zakupie oprogramowania.

2.4.     Aspekty techniczne kryteriów oceny ofert w świetle obowiązujących przepisów PZP.


3. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym :

3.1.     Analiza ofert.

3.2.     Metody oceny próbek.

3.3.     Dialog techniczny.

3.4.     Prowadzenie  projektu.

3.5.     Testy UAT.

3.6.     Odbiór wymagań.


4. Konsultacje problemów/wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *