SZKOLENIE ON – LINE
SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE DLA INFORMATYKÓW :
TECHNICZNE ASPEKTY
PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA
USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu
2. Przygotowanie technicznej części SIWZ
3. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym
4. Konsultacje problemów/wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć
10. – 11. WRZEŚNIA 2020 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla informatyków reprezentujących podmioty zobowiązane do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, podczas którego uczestnicy zostaną zapoznani z kompleksową wiedzą o charakterze technicznym niezbędną do przygotowania i realizacji projektu IT z uwzględnieniem obowiązujących przepisów ustawy PZP.
- szkolenie prowadzi : mgr inż. STANISŁAW NOWAK – informatyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami IT / w tym również o bardzo dużych wartościach oraz zróżnicowanym stopniu skomplikowania / po stronie zamawiającego i wykonawcy; posiada dogłębną znajomość problematyki informatycznej, popartą pracą na stanowisku od programisty poprzez kierownika 40 – osobowego zespołu projektantów – programistów do menedżera projektów IT; legitymuje się również bogatym doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym w urzędzie marszałkowskim, gdzie odpowiadał za m.in. przygotowanie i realizację kluczowych projektów IT oraz administrowanie serwerami; ekspert do spraw informatycznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu komputerowego i systemów informatycznych; uczestnik specjalistycznych kursów oraz studiów podyplomowych, w tym m.in. MBA; posiada liczne certyfikaty w tym m.in. PRINCE 2 i AGILE,
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniach 10. września ( 9.00 – 15.00 ) – 11. września ( 9.00 – 15.00 ) 2020 roku;
- szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2020 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. w terminie do 4. września 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651, 502 174601, 12 / 633 23 43
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
TECHNICZNE ASPEKTY
PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI
PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
PRZEZ PODMIOTY ZOBOWIĄZANE DO STOSOWANIA
USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
10. – 11. WRZEŚNIA 2020 ROKU
1. Praktyczne aspekty wyceny systemów i sprzętu :
1.1. Analiza potrzeb i rynku.
1.2. Wycena sprzętu.
1.3. Wycena oprogramowania :
- Metoda ekspercka,
- Metoda punktów funkcyjnych,
- Metoda przypadków użycia,
1.4. Wycena usługi wdrażania.
1.5. Wycena i planowanie szkoleń.
2. Przygotowanie technicznej części SIWZ :
2.1. Audyt wykorzystywanych obecnie systemów.
2.2. Aspekty techniczne SIWZ na dostawę oprogramowania i sprzętu IT.
2.3. Dobre praktyki przy zakupie oprogramowania.
2.4. Aspekty techniczne kryteriów oceny ofert w świetle obowiązujących przepisów PZP.
3. Wybór wykonawcy – metody oceny ofert pod kątem technicznym :
3.1. Analiza ofert.
3.2. Metody oceny próbek.
3.3. Dialog techniczny.
3.4. Prowadzenie projektu.
3.5. Testy UAT.
3.6. Odbiór wymagań.
4. Konsultacje problemów/wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.