SZKOLENIE ON – LINE / PAŹDZIERNIK – Istota rzetelnego i skutecznego Public Relations – warsztaty na temat dobrych praktyk budowania i realizacji strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, 26. – 27. października 2020 roku


SZKOLENIE ON – LINE


ISTOTA RZETELNEGO I SKUTECZNEGO

PUBLIC RELATIONS 

DOBRE PRAKTYKI BUDOWANIA I REALIZACJI 

STRATEGII KOMUNIKACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ

   26. – 27. PAŹDZIERNIKA 2020 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu ON – LINE dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za budowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami PUBLIC RELATIONS

  • celem szkolenia jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym  z zasadami oraz metodami planowania, realizacji  i weryfikacji  skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania różnego typu organizacji, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian  o charakterze społecznym i gospodarczym, w tym m.in. :
  • przypomnienie i utrwalenie wiedzy na temat czym jest Public Relations i jaka jest jego rola w budowaniu sukcesu organizacji,
  • przekazanie wiedzy o zasadach budowania skutecznego Public Relations,
  • wzmocnienie wiedzy na temat miejsca Public Relations w tworzeniu kultury organizacyjnej,
  •  wzmocnienie wiedzy o narzędziach wizerunkowych,
  • uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in. : 
  • co stanowi istotę rzetelnego Public Relations,
  • w jaki sposób patrzeć całościowo na wizerunek organizacji,
  • w jaki sposób definiować prawidłowo cele komunikacyjne,
  • w jaki sposób przekazywać prawidlowo treści wizerunkowe,
  • czym się cechuje prawidłowo dobrana i przygotowana narracja komunikacyjna,
  • w jaki sposób dostosowywać styl komunikacji do wybranych narzędzi Public Relations,
  • metody szkoleniowe : ponieważ szkolenie jest głównie nakierowane na nabycie praktycznych umiejętności stąd podstawowymi metodami pracy podczas szkolenia będą:
  • krótkie wykłady i prezentacje interaktywne,
  • praca w grupach i w parach,
  • burze mózgów,
  • dyskusje,
  • analizy przypadków,
  • konsultacje przez wykładowcę zgłaszanych problemów/wątpliwości,
  • szkolenie prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA  w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości  w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się  w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji wewnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );
  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE : 
  • szkolenie odbędzie się w dniach 26. października ( 9.00 – 15.00 ) – 27. października ( 9.00 – 15.00 ) 2020 roku;
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;
  • uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2020 roku;

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

    1. w terminie do 19. października 2020 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

    2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

    Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

    Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

    1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
    2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

    Z wyrazami szacunku , 

    Bolesław Budzicz

    573 325 651, 12 / 633 23 43 


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE : 

ISTOTA RZETELNEGO I SKUTECZNEGO

PUBLIC RELATIONS 

   26. – 27. PAŹDZIERNIKA 2020 ROKU


1. Public Relations – czym jest, a czym nie jest :

  • Różnorodność definicji,
  • Podstawowe wartości, na których opiera się PR,
  • Cel działań Public Relations,
  • Zakres działania PR w organizacji,
  • Wizerunek a tożsamość organizacji,

2. Część warsztatowa :

  • PR a reklama – analiza przykładów, definiowanie różnic,
  • PR a marketing – analiza przykładów, definiowanie różnic,
  • Analizowanie przykładów trafionej i chybionej identyfikacji wizualnej,
  • Analiza reklam korporacyjnych i komercyjnych w kontekście zasad rzetelnego PR,

3. Rola emocji w budowaniu wizerunku organizacji :

  • Misja jako przypomnienie o celu istnienia organizacji i podstawa do kształtowania wizerunku,
  • Definiowanie celów wizerunkowych organizacji na podstawie misji,
  • Rola wartości przyjętych przez organizację w procesie realizacji misji i budowy wizerunku,

4. Cześć warsztatowa :

  • Przegląd przykładów misji oraz wartości wdrożonych w organizacjach,
  • Analiza przykładów własnych organizacji,

5. Audyt komunikacyjny – niezbędna diagnoza istniejących działań PR oraz ich skuteczności w osiąganiu założonych celów :

  • W jakich sytuacjach konieczne jest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego?
  • W jakim celu przeprowadzamy audyt?
  • Elementy badane i narzędzia audytu komunikacyjnego,
  • Zagrożenia wynikające z zaniedbania monitorowania działań komunikacyjnych,

6. Podstawy budowania planu komunikacyjnego :

  • Najważniejsze kroki budowania planu,
  • Definiowanie celów komunikacyjnych wspierających cele strategiczne organizacji,
  • Rodzaje strategii komunikacyjnych ze względu na profil  organizacji,

7. Analiza otoczenia organizacji – zdefiniowanie grup interesariuszy istotnych dla wizerunku organizacji :

  • Grupy publiczności zewnętrznych i wewnętrznych,
  • Różnice w definiowaniu publiczności istotnych dla organizacji pod względem wizerunkowym, a marketingowym,

8. Część warsztatowa :

  • Definiowanie grup publiczności dla wybranych organizacji,
  • Analiza grup publiczności dla organizacji reprezentowanych przez uczestników zajęć,

9. Komunikacja wewnętrzna – jak zbudować armię ambasadorów organizacji :

  • Rola pracowników w budowaniu zewnętrznego wizerunku organizacji – budowanie emocjonalnej więzi,
  • Narzędzia diagnozowania nieefektywnej komunikacji wewnętrznej; zagrożenia dla organizacji,
  • Budowa planu komunikacji wewnętrznej – kluczowe punkty,
  • Narzędzia komunikacji wewnętrznej,

10. Część warsztatowa :

  • Definiowanie korzyści dla organizacji z wdrożonej sprawnej komunikacji wewnętrznej,
  • Opracowywanie w parach jednego z narzędzi.

11. Komunikacja zewnętrzna – budowanie relacji z różnymi grupami odbiorców (przegląd narzędzi i metod) :

  • Sponsoring – wizerunkowe narzędzie, wspierające działania marketingowe organizacji,
  • Projekty CSR (odpowiedzialność społeczna organizacji), jako jeden za najważniejszych z punktu widzenia klientów i akcjonariuszy obszarów aktywności organizacji,
  • Media Relations – główne zasady budowania partnerskich relacji,
  • Event PR – wydarzenia szyte na miarę celów komunikacyjnych,

12. Część warsztatowa :

  • Proponowanie partnerów dla organizacji uczestników w obszarach Sponsoringu i CSR,
  • Określanie celów wizerunkowych dla zaproponowanych akcji,
  • Definiowanie mediów istotnych z pozycji organizacji reprezentowanych przez uczestników zajęć,

13. Kodeks Etyki Public Relations – podstawowe zasady działania ekspertów od PR oraz reguły ich współpracy z organizacjami.

14. Podsumowanie szkolenia.


Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *