CYKL 6 MIKROSZKOLEŃ ON – LINE
AKADEMIA PUBLIC RELATIONS
DOBRE PRAKTYKI BUDOWANIA I REALIZACJI
STRATEGII KOMUNIKACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ
LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2020 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w mikroszkoleniach ON – LINE dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za budowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami PUBLIC RELATIONS.
Ponieważ tematyka poszczególnych spotkań jest poświęcona odrębnym zagadnieniom, to – w zależności od potrzeb i indywidualnych zainteresowań – zapraszamy do rozważenia uczestniczenia w wybranych mikroszkoleniach lub w całym cyklu.
- celem mikroszkoleń jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym z zasadami oraz metodami planowania, realizacji i weryfikacji skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania różnego typu organizacji, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian o charakterze społecznym i gospodarczym, w tym m.in. :
- wzmocnienie wiedzy o narzędziach wizerunkowych,
- wzmocnienie wiedzy na temat miejsca Public Relations w tworzeniu kultury organizacyjnej,
- przekazanie wiedzy o zasadach budowania skutecznego Public Relations,
- przypomnienie i utrwalenie wiedzy na temat czym jest Public Relations i jaka jest jego rola w budowaniu sukcesu organizacji,
- metody szkoleniowe : ponieważ mikroszkolenia są głównie nakierowane na nabycie praktycznych umiejętności stąd podstawowymi metodami pracy będą:
- krótkie wykłady i prezentacje interaktywne,
- praca w grupach i w parach,
- burze mózgów,
- dyskusje,
- analizy przypadków,
- konsultacje przez wykładowcę zgłaszanych problemów/wątpliwości,
- uczestnicy mikroszkoleń dowiedzą się m.in. :
- co stanowi istotę rzetelnego Public Relations,
- w jaki sposób patrzeć całościowo na wizerunek organizacji,
- w jaki sposób definiować prawidłowo cele komunikacyjne,
- w jaki sposób przekazywać prawidlowo treści wizerunkowe,
- czym się cechuje prawidłowo dobrana i przygotowana narracja komunikacyjna,
- w jaki sposób dostosowywać styl komunikacji do wybranych narzędzi Public Relations,
szkolenia prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji wewnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
szkolenia, które odbędą się w LISTOPADZIE 2020 roku w dniach:
- 26. listopada ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 19. listopada 2020 roku
Istota Public Relations
- Definicja nowoczesnego Public Relations
- Cel działań PR w organizacji oraz obszary aktywności
- Podstawowe zasady etyki w działaniach PR
- Zasady budowania spójnego wizerunku organizacji
- Określanie celów wizerunkowych, rola misji i wizji w organizacji
- Rola Identyfikacji Wizualnej we wzmacnianiu działań komunikacyjnych i wizerunkowych organizacji
- 27. listopada ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 20. listopada 2020 roku
Budowa planu działań Public Relations
- Audyt komunikacyjny, jako podstawa efektywnego planu działań PR w organizacji: narzędzia i metodologia przeprowadzenia audytu
- Etapy budowy planu działań Public Relations
- Definiowanie celów komunikacyjnych
- Analiza otoczenia (interesariuszy) na przykładach różnych organizacji
szkolenia, które odbędą się w GRUDNIU 2020 roku w dniach:
- 3. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 26. listopada 2020 roku
Komunikacja wewnętrzna jako podstawa efektywnego wizerunku organizacji
- Rola pracowników w budowaniu zewnętrznego wizerunku organizacji – budowanie emocjonalnej więzi
- Narzędzia diagnozowania nieefektywnej komunikacji wewnętrznej. Zagrożenia dla organizacji.
- Budowa planu komunikacji wewnętrznej – etapy kluczowe dla efektywności działań
- Narzędzia komunikacji wewnętrznej
- Analiza przykładów projektów komunikacji wewnętrznej
-
4. grudnia ( 9.00 – 10.30) – zgłoszenia do 27. listopada 2020 roku
Zewnętrzne działania Public Relations – budowanie efektywnego dialogu z otoczeniem organizacji
- Narzędzia zewnętrznego Public Relations – zgodność doboru kanałów komunikacji z charakterem organizacji
- Event Public Relations – atrakcyjne narzędzie „szyte na miarę” dla danej organizacji
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) – szybko rozwijający się obszar nowoczesnego dialogu organizacji z otoczeniem: definiowanie obszarów CSR
- Sponsoring jako narzędzie wzmacniania wizerunku organizacji – zasady doboru partnerów i narzędzi aktywizacji sponsoringu
-
10. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 3. grudnia 2020 roku
Media Relations
- Zasady budowania partnerstwa z mediami
- Dobór mediów dla przykładowych organizacji
- Zasady pisania atrakcyjnej Informacji prasowej (press release)
- Konferencja prasowa i briefing: jak zorganizować interesujące dla dziennikarzy spotkanie. Podstawowe błędy organizacyjne.
-
11. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 4. grudnia 2020 roku
Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych
- Kryzys wizerunkowy w organizacji: definicje, pierwsze zasady postepowania, narzędzia komunikacyjne
- Błędy w zarzadzaniu kryzysem, które maja wpływ na wizerunek organizacji
- Zasady przygotowania organizacji na czas kryzysu
-
każde szkolenie trwa 2 godziny lekcyjne ,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby w jednym mikroszkoleniu / w jednej z 6 części / wynosi 50 PLN + 23. proc. VAT;
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651
Uwaga: program mikroszkoleń podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.