MIKROSZKOLENIA ON – LINE / LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2020 – Akademia Public Relations – cykl 6 spotkań / po dwie godziny lekcyjne / na temat dobrych praktyk budowania i realizacji strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w dniach : 26. listopada, 27. listopada, 3. grudnia, 4. grudnia, 10. grudnia, 11. grudnia 2020 roku


CYKL 6 MIKROSZKOLEŃ ON – LINE


AKADEMIA PUBLIC RELATIONS 

DOBRE PRAKTYKI BUDOWANIA I REALIZACJI 

STRATEGII KOMUNIKACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ

   LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2020 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w mikroszkoleniach ON – LINE dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za budowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami PUBLIC RELATIONS

Ponieważ tematyka poszczególnych spotkań jest poświęcona odrębnym zagadnieniom, to – w zależności od potrzeb i indywidualnych zainteresowań – zapraszamy do rozważenia uczestniczenia w wybranych mikroszkoleniach lub w całym cyklu

  • celem mikroszkoleń jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym  z zasadami oraz metodami planowania, realizacji  i weryfikacji  skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania różnego typu organizacji, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian  o charakterze społecznym i gospodarczym, w tym m.in. :
  •  wzmocnienie wiedzy o narzędziach wizerunkowych,
  • wzmocnienie wiedzy na temat miejsca Public Relations w tworzeniu kultury organizacyjnej,
  • przekazanie wiedzy o zasadach budowania skutecznego Public Relations,
  • przypomnienie i utrwalenie wiedzy na temat czym jest Public Relations i jaka jest jego rola w budowaniu sukcesu organizacji,
  • metody szkoleniowe : ponieważ mikroszkolenia są głównie nakierowane na nabycie praktycznych umiejętności stąd podstawowymi metodami pracy będą:
  • krótkie wykłady i prezentacje interaktywne,
  • praca w grupach i w parach,
  • burze mózgów,
  • dyskusje,
  • analizy przypadków,
  • konsultacje przez wykładowcę zgłaszanych problemów/wątpliwości,
  • uczestnicy mikroszkoleń dowiedzą się m.in. :
  • co stanowi istotę rzetelnego Public Relations,
  • w jaki sposób patrzeć całościowo na wizerunek organizacji,
  • w jaki sposób definiować prawidłowo cele komunikacyjne,
  • w jaki sposób przekazywać prawidlowo treści wizerunkowe,
  • czym się cechuje prawidłowo dobrana i przygotowana narracja komunikacyjna,
  • w jaki sposób dostosowywać styl komunikacji do wybranych narzędzi Public Relations,

szkolenia prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA  w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości  w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się  w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji wewnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );


SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :


szkolenia, które odbędą się w LISTOPADZIE 2020 roku w dniach:


  • 26. listopada ( 9.00 – 10.30 ) zgłoszenia do 19. listopada 2020 roku 

Istota Public Relations 

  1. Definicja nowoczesnego Public Relations
  2. Cel działań PR w organizacji oraz obszary aktywności
  3. Podstawowe zasady etyki w działaniach PR
  4. Zasady budowania spójnego wizerunku organizacji
  5. Określanie celów wizerunkowych, rola misji i wizji w organizacji
  6. Rola Identyfikacji Wizualnej we wzmacnianiu działań komunikacyjnych i wizerunkowych organizacji

  • 27. listopada ( 9.00 – 10.30 ) – zgłoszenia do 20. listopada 2020 roku 

Budowa planu działań Public Relations

  1. Audyt komunikacyjny, jako podstawa efektywnego planu działań PR w organizacji: narzędzia i metodologia przeprowadzenia audytu
  2. Etapy budowy planu działań Public Relations
  3. Definiowanie celów komunikacyjnych
  4. Analiza otoczenia (interesariuszy) na przykładach różnych organizacji

szkolenia, które odbędą się w GRUDNIU 2020 roku w dniach:


  • 3. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) zgłoszenia do 26. listopada 2020 roku 

Komunikacja wewnętrzna jako podstawa efektywnego wizerunku organizacji

  1. Rola pracowników w budowaniu zewnętrznego wizerunku organizacji – budowanie emocjonalnej więzi
  2. Narzędzia diagnozowania nieefektywnej komunikacji wewnętrznej. Zagrożenia dla organizacji.
  3. Budowa planu komunikacji wewnętrznej – etapy kluczowe dla efektywności działań
  4. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
  5. Analiza przykładów projektów komunikacji wewnętrznej

  • 4. grudnia ( 9.00 – 10.30) – zgłoszenia do 27. listopada 2020 roku 

Zewnętrzne działania Public Relations – budowanie efektywnego dialogu z otoczeniem organizacji

  1. Narzędzia zewnętrznego Public Relations – zgodność doboru kanałów komunikacji z charakterem organizacji
  2. Event Public Relations – atrakcyjne narzędzie „szyte na miarę” dla danej organizacji
  3. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) – szybko rozwijający się obszar nowoczesnego dialogu organizacji z otoczeniem: definiowanie obszarów CSR
  4. Sponsoring jako narzędzie wzmacniania wizerunku organizacji – zasady doboru partnerów i narzędzi aktywizacji sponsoringu

  • 10. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) zgłoszenia do 3. grudnia 2020 roku

Media Relations

  1. Zasady budowania partnerstwa z mediami
  2. Dobór mediów dla przykładowych organizacji
  3. Zasady pisania atrakcyjnej Informacji prasowej (press release)
  4. Konferencja prasowa i briefing: jak zorganizować interesujące dla dziennikarzy spotkanie. Podstawowe błędy organizacyjne.

  • 11. grudnia ( 9.00 – 10.30 ) zgłoszenia do 4. grudnia 2020 roku

Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych

  1. Kryzys wizerunkowy w organizacji: definicje, pierwsze zasady postepowania, narzędzia komunikacyjne
  2. Błędy w zarzadzaniu kryzysem, które maja wpływ na wizerunek organizacji
  3. Zasady przygotowania organizacji na czas kryzysu

  • każde szkolenie trwa 2 godziny lekcyjne ,

  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie clickmeeting
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować na https://clickmeeting.com/pl i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby w jednym mikroszkoleniu / w jednej z 6 częściwynosi 50 PLN + 23. proc. VAT;
  • uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

573 325 651


Uwaga: program mikroszkoleń podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *