SZKOLENIE ON – LINE / MAJ 2021 – Komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn) w praktyce działalności marketingowej /promocja, reklama i public relations / + omówienie nowych funkcjonalności social mediów w odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne związane z pandemią COVID – 19, 10. – 11. maja 2021 roku


SZKOLENIE ON – LINE


KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /

 W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /

+

NOWE FUNKCJONALNOŚCI SOCIAL MEDIÓW  

W ODPOWIEDZI NA WYZWANIA KOMUNIKACYJNE

ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID – 19


10. – 11. MAJA 2021 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE , podczas którego zostaną kompleksowo omówione zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem możliwości jakie stwarzają media społecznościowe / Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn / w działalności marketingowej / promocja, reklama i public relations /.

W trakcie zajęć zostaną zaprezentowane praktyczne aspekty nowych funkcjonalności mediów społecznościowych, które zostały udostępnione użytkownikom w odpowiedzi na szczególne potrzeby wynikające z przeniesienia dużej części aktywności różnego typu podmiotów publicznych i prywatnych do internetu w związku z pandemią COVID – 19.

Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne w wersji PDF m.in.:

  1. Prezentacja ze szkolenia z najważniejszymi informacjami do zapamiętania.
  2. Manual ilustrujący najważniejsze cechy i zasady komunikacji na każdym z omawianych mediów społecznościowych.
  • szkolenie jest przeznaczone dlaosób odpowiedzialnych za promocję, reklamę i public relations w firmach, urzędach, instytucjach, szkołach wyższych itp.,
  • celem szkolenia jest : uzyskanie przez uczestników praktycznej i wieloaspektowej wiedzy na temat  będący przedmiotem zajęć,  
  • szkolenie prowadzi : MACIEJ MIŁKOWSKI

Founder & CEO Agencji Reklamowej imTU, gdzie zajmuje się nawigacją działań reklamowych na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn oraz wspiera swoimi kompetencjami z zakresu UX/UI wdrożenia WWW i E-commerce; od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych na różnym poziomie zaawansowania;


  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
  • szkolenie odbędzie się w dniach 10. maja ( 9.00 – 15.00 ) – 11. maja ( 9.00 – 15.00 ) 2021 roku;
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować  i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2021 roku;

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 4. maja 2021 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

573 325 651


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /

 W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /

+

NOWE FUNKCJONALNOŚCI SOCIAL MEDIÓW  

W ODPOWIEDZI NA WYZWANIA KOMUNIKACYJNE

ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID – 19


10. – 11. MAJA 2021 ROKU


I. Idea social media i jej wpływ na działalność marketingową. 

II. Facebook wprowadzenie. 

  • Trendy komunikacyjne na Facebooku.
  • Jak działają algorytmy Facebook i na co zwracać uwagę publikując treści.
  • Jak wykorzystać możliwie najlepiej organiczne możliwości News Feed, aby nasze treści zobaczyło jak najwięcej osób – zbiór wskazówek.
  • Gdzie szukać, jak czytać i jak analizować statystyki Fanpage.

 III. Jak komunikować się na Facebook. 

  • Zasady skutecznej publikacji treści na Facebooku.
  • Dostępne formy komunikacji wizualnej na Facebooku (grafiki, infografiki, pokazy slajdów, tekst, link).
  • Wideo na Facebooku – jakie filmy dodawać, jak je zoptymalizować aby zwracały uwagę użytkowników.
  • Transmisja na żywo na Facebooku – dlaczego warto ją tworzyć i kiedy należy ją uruchomić. Jak przygotować się do transmisji LIVE, z jakich zewnętrznych programów można skorzystać aby ją uatrakcyjnić.
  • Ekosystem Facebook – portal społecznościowy, komunikator, sklep internetowy, forum tematyczne, telewizja.
  • Przydatne narzędzia i serwisy, które pomagają w obróbce graficznej i wideo oraz dostarczają inspiracji.

IV. Jak analizować efektywność swoich działań na Facebook. 

  • Analiza wewnętrznych statystyk na Facebooku i optymalizacja działań na ich podstawie.
  • Analiza swojej grupy docelowej za pomocą Facebook Audience Insights.

V. Facebook jako biuro obsługi klienta. 

  • Messenger i boty w obsłudze klienta.
  • Opinie na Facebook.
  • Konkursy na Facebooku.

 VI. Wstęp do działań reklamowych na Facebook

  • Wybór celu reklamowego.
  • Wybór grupy docelowej.
  • Wybór kreacji reklamowej.
  • Ustawienia zaawansowanej grupy docelowej.

 VII. Instagram.

  • Wprowadzenie do aplikacji Instagram – statystyki, trendy, specyfika serwisu.
  • Konto firmowe na Instagramie – dlaczego warto je stworzyć i jak skonfigurować profil firmowy.
  • Skuteczna komunikacja na Instagramie – o czym pisać oraz jak pisać aby nasza grupa była zaangażowana.
  • Instagram Stories – co to za funkcja, dlaczego jest taka popularna, jak z niej skorzystać?
  • Instagram IGTV – jak publikować dłuższe formaty wideo na Instagram.
  • Narzędzia wspierające działania na Instagramie, które uatrakcyjnią nasze zdjęcia i wideo.

VIII. YouTube.

  • Charakterystyka serwisu YouTube.
  • Jak działa YouTube – tworzenie treści i optymalizacja filmów.
  • Polscy YouTuberzy i treści, które publikują.
  • Tworzenie kanału na YouTube i możliwości jakie za sobą niesie.

 IX. Influencerzy.

  • Kto to jest influencer?
  • Jak wyszukać odpowiedniego influencera i zacząć z nim współpracę?
  • Jak zweryfikować influencera przed podjęciem z nim współpracy?
  • Przykłady współpracy z influencerami.

 X. LinkedIn. 

  • Wprowadzenie do serwisu – statystyki, grupa odbiorców.
  • Profil osobowy na LinkedIn – jak go uzupełnić, aby zwracał uwagę i dobrze konwertował.
  • Tworzenie treści na LinkedIn – co pisać, jak pisać i jakie możliwości publikacji treści daje nam LinkedIn?
  • Tworzenie sieci kontaktów – jak zapraszać osoby na LinkedIn i czy dodawać nieznajomych do znajomych?
  • Konto premium – ile kosztuje i czy warto z niego skorzystać?
  • Strona firmowa na LinkedIn – jak ją stworzyć, jak nią zarządzać, jakie daje nam możliwości i jak się komunikować jako marka?

 XI. Dalszy rozwój mediów społecznościowych.

  • Dokąd zmierzają media społecznościowe?
  • Jak możliwości nam dają, które jeszcze nie są wszystkim znane lub jakie mogą nam dawać już wkrótce?
  • Jak wykorzystać media społecznościowe np. w sytuacjach kryzysowych?
  • Dlaczego warto być w nich aktywnym?

Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *