SZKOLENIE ON – LINE
KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
/ Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /
W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /
+
NOWE FUNKCJONALNOŚCI SOCIAL MEDIÓW
W ODPOWIEDZI NA WYZWANIA KOMUNIKACYJNE
ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID – 19
10. – 11. MAJA 2021 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE , podczas którego zostaną kompleksowo omówione zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem możliwości jakie stwarzają media społecznościowe / Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn / w działalności marketingowej / promocja, reklama i public relations /.
W trakcie zajęć zostaną zaprezentowane praktyczne aspekty nowych funkcjonalności mediów społecznościowych, które zostały udostępnione użytkownikom w odpowiedzi na szczególne potrzeby wynikające z przeniesienia dużej części aktywności różnego typu podmiotów publicznych i prywatnych do internetu w związku z pandemią COVID – 19.
Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne w wersji PDF m.in.:
- Prezentacja ze szkolenia z najważniejszymi informacjami do zapamiętania.
- Manual ilustrujący najważniejsze cechy i zasady komunikacji na każdym z omawianych mediów społecznościowych.
- szkolenie jest przeznaczone dla : osób odpowiedzialnych za promocję, reklamę i public relations w firmach, urzędach, instytucjach, szkołach wyższych itp.,
- celem szkolenia jest : uzyskanie przez uczestników praktycznej i wieloaspektowej wiedzy na temat będący przedmiotem zajęć,
- szkolenie prowadzi : MACIEJ MIŁKOWSKI
Founder & CEO Agencji Reklamowej imTU, gdzie zajmuje się nawigacją działań reklamowych na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn oraz wspiera swoimi kompetencjami z zakresu UX/UI wdrożenia WWW i E-commerce; od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych na różnym poziomie zaawansowania;
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniach 10. maja ( 9.00 – 15.00 ) – 11. maja ( 9.00 – 15.00 ) 2021 roku;
- szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2021 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. w terminie do 4. maja 2021 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
/ Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn /
W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
/ PROMOCJA, REKLAMA I PUBLIC RELATIONS /
+
NOWE FUNKCJONALNOŚCI SOCIAL MEDIÓW
W ODPOWIEDZI NA WYZWANIA KOMUNIKACYJNE
ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID – 19
10. – 11. MAJA 2021 ROKU
I. Idea social media i jej wpływ na działalność marketingową.
II. Facebook – wprowadzenie.
- Trendy komunikacyjne na Facebooku.
- Jak działają algorytmy Facebook i na co zwracać uwagę publikując treści.
- Jak wykorzystać możliwie najlepiej organiczne możliwości News Feed, aby nasze treści zobaczyło jak najwięcej osób – zbiór wskazówek.
- Gdzie szukać, jak czytać i jak analizować statystyki Fanpage.
III. Jak komunikować się na Facebook.
- Zasady skutecznej publikacji treści na Facebooku.
- Dostępne formy komunikacji wizualnej na Facebooku (grafiki, infografiki, pokazy slajdów, tekst, link).
- Wideo na Facebooku – jakie filmy dodawać, jak je zoptymalizować aby zwracały uwagę użytkowników.
- Transmisja na żywo na Facebooku – dlaczego warto ją tworzyć i kiedy należy ją uruchomić. Jak przygotować się do transmisji LIVE, z jakich zewnętrznych programów można skorzystać aby ją uatrakcyjnić.
- Ekosystem Facebook – portal społecznościowy, komunikator, sklep internetowy, forum tematyczne, telewizja.
- Przydatne narzędzia i serwisy, które pomagają w obróbce graficznej i wideo oraz dostarczają inspiracji.
IV. Jak analizować efektywność swoich działań na Facebook.
- Analiza wewnętrznych statystyk na Facebooku i optymalizacja działań na ich podstawie.
- Analiza swojej grupy docelowej za pomocą Facebook Audience Insights.
V. Facebook jako biuro obsługi klienta.
- Messenger i boty w obsłudze klienta.
- Opinie na Facebook.
- Konkursy na Facebooku.
VI. Wstęp do działań reklamowych na Facebook.
- Wybór celu reklamowego.
- Wybór grupy docelowej.
- Wybór kreacji reklamowej.
- Ustawienia zaawansowanej grupy docelowej.
VII. Instagram.
- Wprowadzenie do aplikacji Instagram – statystyki, trendy, specyfika serwisu.
- Konto firmowe na Instagramie – dlaczego warto je stworzyć i jak skonfigurować profil firmowy.
- Skuteczna komunikacja na Instagramie – o czym pisać oraz jak pisać aby nasza grupa była zaangażowana.
- Instagram Stories – co to za funkcja, dlaczego jest taka popularna, jak z niej skorzystać?
- Instagram IGTV – jak publikować dłuższe formaty wideo na Instagram.
- Narzędzia wspierające działania na Instagramie, które uatrakcyjnią nasze zdjęcia i wideo.
VIII. YouTube.
- Charakterystyka serwisu YouTube.
- Jak działa YouTube – tworzenie treści i optymalizacja filmów.
- Polscy YouTuberzy i treści, które publikują.
- Tworzenie kanału na YouTube i możliwości jakie za sobą niesie.
IX. Influencerzy.
- Kto to jest influencer?
- Jak wyszukać odpowiedniego influencera i zacząć z nim współpracę?
- Jak zweryfikować influencera przed podjęciem z nim współpracy?
- Przykłady współpracy z influencerami.
X. LinkedIn.
- Wprowadzenie do serwisu – statystyki, grupa odbiorców.
- Profil osobowy na LinkedIn – jak go uzupełnić, aby zwracał uwagę i dobrze konwertował.
- Tworzenie treści na LinkedIn – co pisać, jak pisać i jakie możliwości publikacji treści daje nam LinkedIn?
- Tworzenie sieci kontaktów – jak zapraszać osoby na LinkedIn i czy dodawać nieznajomych do znajomych?
- Konto premium – ile kosztuje i czy warto z niego skorzystać?
- Strona firmowa na LinkedIn – jak ją stworzyć, jak nią zarządzać, jakie daje nam możliwości i jak się komunikować jako marka?
XI. Dalszy rozwój mediów społecznościowych.
- Dokąd zmierzają media społecznościowe?
- Jak możliwości nam dają, które jeszcze nie są wszystkim znane lub jakie mogą nam dawać już wkrótce?
- Jak wykorzystać media społecznościowe np. w sytuacjach kryzysowych?
- Dlaczego warto być w nich aktywnym?
Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.