WARSZTATY ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, SOCIAL MEDIÓW, RZECZNIKÓW PRASOWYCH, REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE / LUTY 2022 – Facebook w praktyce działalności komunikacyjnej – promocja, public relations, reklama, 1. – 2. lutego 2022 roku


WARSZTATY ON – LINE DLA :

SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, SOCIAL MEDIÓW,RZECZNIKÓW PRASOWYCH, 

REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE


Facebook w praktyce działalności

komunikacyjnej podmiotów/instytucji publicznych

/ PROMOCJA, PUBLIC RELATIONS, REKLAMA,  /


1. – 2. LUTEGO 2022 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w warsztatach ON – LINE dla specjalistów ds. promocji, social mediów, rzeczników prasowych, reprezentujących podmioty/instytucje publiczne, podczas których zostaną kompleksowo omówione zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem możliwości jakie stwarza Facebook w działalności komunikacyjnej / promocja, public relations, reklama /.


UWAGA :

Szkolenie jest podzielone na dwa moduły i trwa dwa razy po 8 godzin lekcyjnych.

Uczestnicy mają możliwość skorzystania z udziału w całym szkoleniu lub mogą wybrać dowolny moduł, który jest dla nich najbardziej interesujący/przydatny.


  • szkolenie jest przeznaczone dla : osób – reprezentujących podmioty publiczne – odpowiedzialnych za promocję, public relations i reklamę w urzędach, instytucjach, szkołach wyższych, firmach itp.,
  • celem szkolenia jest : uzyskanie przez uczestników praktycznej i wieloaspektowej wiedzy na temat  będący przedmiotem zajęć,  

DLACZEGO  WARTO  WZIĄĆ  UDZIAŁ  ?


Proponowane warsztaty są przemyślanym połączeniem zajęć praktycznych z wartościową wiedzą teoretyczną. Dzięki udziałowi w warsztatach, a w konsekwencji zastosowaniu przekazanych w trakcie zajęć oraz późniejszych konsultacji indywidualnych z wykładowcą informacji, porad i wskazówek, uczestnicy zwiększą możliwość osiągnięcia zakładanych celów reprezentowanych przez siebie podmiotów poprzez wzrost – w relatywnie krótkim okresie – zainteresowania i świadomości odbiorców, do których skierowana jest prowadzona działalność komunikacyjna.


Jakie są korzyści dla uczestnika z udziału w warsztatach ?


  • będzie potrafił stworzyć strategię marki podmiotu, w tym strategię komunikacji z odbiorcami w social mediach,
  • będzie potrafił określić realne i praktyczne działania, które przełożą się na zwiększenie efektywności zakładanych celów komunikacyjnych poprzez rosnącą liczbę aktywnych tzn. świadomych odbiorców komunikatów,
  • będzie potrafił zwiększyć w skuteczny sposób zasięg odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych,
  • będzie potrafił planować i nadzorować działania informacyjne/promocyjne/reklamowe na Facebooku,
  • będzie potrafił zaplanować kampanię informacyjną/promocyjną/reklamową z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.

Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę na temat :


  • zasad i dobrych praktyk komunikacji marki instytucji w mediach społecznościowych,
  • zasad budowania wizerunku instytucji z wykorzystaniem możliwości i narzędzi Facebook,
  • budowania relacji z odbiorcami za pomocą Facebooka,
  • rodzaju postów, które może/powinien zamieścić na publicznej stronie i jaki sposób wykorzystać posty zgodnie z celami instytucji,
  • prawidłowego wyboru celów promocyjnych i reklamowych instytucji oraz ich skutecznej realizacji za pomocą Facebooka,
  • budżetu adekwatnego do planowanych działań promocyjnych i reklamowych.

Uczestnik pozna :


  • podstawowe zasady pisania komunikatów prasowych w social mediach,
  • podstawowe zasady pisania perswazyjnych tekstów promocyjnych/reklamowych w social mediach,
  • w jaki sposób określić grono odbiorców komunikatu, umiejscowienie, harmonogram prowadzonych działań,
  • zasady ustalania celu prowadzenia Facebooka i wykorzystuje do tego ustalony przez siebie harmonogram działań,
  • zasady tworzenia grafik reklamowych, które zwiększają zaangażowanie odbiorców,
  • podstawową strukturę kampanii reklamowej Facebook Ads,
  • metodologię w jaki sposób samodzielnie analizować i wyciągać wnioski z aktywnych kampanii.

Uczestnicy otrzymają :


  • Prezentację PDF ze slajdami szkoleniowymi,
  • 30-minutową konsultację telefoniczną (lub online) z trenerem do wykorzystania w ciągu tygodnia od zakończenia szkolenia,
  • Dostęp do kursu online „21 sposobów na większy zasięg postów” – 21 nagrań video do wykorzystania w dowolnym czasie,
  • Listę kontrolną zadań do zrealizowania – w jaki sposób należy przygotować kampanię Facebooku „krok po kroku”,
  • Schematy tekstów do przygotowania – skrypt ze wzrocowymi tekstami do wykorzystania w komunikacji na Facebooku,
  • Kalkulator budżetu i symulacji kosztów kampanii na Facebooku,

  • szkolenie prowadzi : PATRYK ŁOPOT
  • Właściciel i CEO Agencji Reklamowej EXPAND ONLINE;
  • specjalizuje się w opracowywaniu strategii komunikacyjnych i reklamowych realizowanych w internecie oraz planowaniu i prowadzeniu kampanii Facebook Ads;
  • doświadczony trener w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży; od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych na różnym poziomie zaawansowania; dotychczas przeprowadził około 30 szkoleń;
  • autor książki i bloga ” Lokalny sukces ” oraz podcastu o tematyce biznesowej;
  • wspólnie z zespołem w ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 klientami, dla których stworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe oraz nadzorował strategie pozyskiwania odbiorców;

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniach 1. lutego ( 9.00 – 15.00 ) – 2. lutego ( 9.00 – 15.00 ) 2022 roku;
  • szkolenie trwa 2 X 8 godzin lekcyjnych;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować  i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi :
  • w dwóch dniach szkolenia – 600,00 PLN + 23. proc. VAT;
  • w jednym – dowolnym – dniu szkolenia  350,00 PLN + 23. proc. VAT;
  • uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2022 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 25. stycznia 2022 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

573 325 651


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

Facebook w praktyce działalności

komunikacyjnej podmiotów/instytucji publicznych

/ PROMOCJA, PUBLIC RELATIONS, REKLAMA,  /


1. – 2. LUTEGO 2022 ROKU


DZIEŃ PIERWSZY :


  • Wstęp do warsztatów, wyzwań uczestników.
  • Facebookowe Mity, które warto włożyć między bajki.
  • Wykorzystanie Facebooka do realizacji strategii komunikacyjnej.
  • Cele obecności podmiotów publicznych w mediach społecznościowych.
  • Regionalna strategia rozwoju i jej wdrożenie w social media.
  • Praktyczne zadania do realizacji każdego dnia – harmonogram pracy.
  • Promowanie marki, instytucji lub miejsca – dobre praktyki.
  • Algorytm – czyli co, kiedy i jak publikować, by zwiększać zasięg postów?
  • Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę w 2022 roku?
  • Stosowanie grafik i video na profilu Instytucji.
  • Praktyczne pomysły na posty, które angażują fanów.
  • Skąd brać pomysły na angażujące treści.
  • Rodzaje postów – który wybrać, aby komunikat był skuteczny?
  • Omówienie narzędzi wspierających działania marketingowe.
  • Jak pisać skuteczne nagłówki i posty?
  • Najczęściej popełniane błędy przez początkujących.
  • Podsumowanie szkolenia.

DZIEŃ DRUGI :


  • Omówienie modelu AIDA – strategia marketingowa w praktyce.
  • Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
  • Jak skutecznie promować wydarzenia – uroczystości, konkursy, przetargi.
  • Jak skutecznie promować m.in. atrakcje turystyczne oraz inwestycje.
  • Promowanie samorządów – skuteczne budowanie zasięgu i zaangażowania.
  • Promowanie uczelni, kierunków studiów – jak dotrzeć do przyszłych studentów?
  • Model Standardowy – długoterminowa kampania.
  • Model Przyspieszony – tymczasowa kampania.
  • Remarketing – działania retencyjne; budujące relacje.
  • Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam.
  • Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej.
  • Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów.
  • Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków.
  • Mierzenie zakładanych celów, wybrane narzędzia monitoringu mediów społecznościowych.
  • Dlaczego warto analizować wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) w działalności marketingowej?
  • Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii.
  • Optymalne wartości wskaźników.
  • Omówienie celów reklamowych.
  • Podsumowanie szkolenia.

Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *