WARSZTATY ON – LINE DLA :
SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, SOCIAL MEDIÓW,RZECZNIKÓW PRASOWYCH,
REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE
Facebook w praktyce działalności
komunikacyjnej podmiotów/instytucji publicznych
/ PROMOCJA, PUBLIC RELATIONS, REKLAMA, /
1. – 2. LUTEGO 2022 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w warsztatach ON – LINE dla specjalistów ds. promocji, social mediów, rzeczników prasowych, reprezentujących podmioty/instytucje publiczne, podczas których zostaną kompleksowo omówione zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem możliwości jakie stwarza Facebook w działalności komunikacyjnej / promocja, public relations, reklama /.
UWAGA :
Szkolenie jest podzielone na dwa moduły i trwa dwa razy po 8 godzin lekcyjnych.
Uczestnicy mają możliwość skorzystania z udziału w całym szkoleniu lub mogą wybrać dowolny moduł, który jest dla nich najbardziej interesujący/przydatny.
- szkolenie jest przeznaczone dla : osób – reprezentujących podmioty publiczne – odpowiedzialnych za promocję, public relations i reklamę w urzędach, instytucjach, szkołach wyższych, firmach itp.,
- celem szkolenia jest : uzyskanie przez uczestników praktycznej i wieloaspektowej wiedzy na temat będący przedmiotem zajęć,
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ ?
Proponowane warsztaty są przemyślanym połączeniem zajęć praktycznych z wartościową wiedzą teoretyczną. Dzięki udziałowi w warsztatach, a w konsekwencji zastosowaniu przekazanych w trakcie zajęć oraz późniejszych konsultacji indywidualnych z wykładowcą informacji, porad i wskazówek, uczestnicy zwiększą możliwość osiągnięcia zakładanych celów reprezentowanych przez siebie podmiotów poprzez wzrost – w relatywnie krótkim okresie – zainteresowania i świadomości odbiorców, do których skierowana jest prowadzona działalność komunikacyjna.
Jakie są korzyści dla uczestnika z udziału w warsztatach ?
- będzie potrafił stworzyć strategię marki podmiotu, w tym strategię komunikacji z odbiorcami w social mediach,
- będzie potrafił określić realne i praktyczne działania, które przełożą się na zwiększenie efektywności zakładanych celów komunikacyjnych poprzez rosnącą liczbę aktywnych tzn. świadomych odbiorców komunikatów,
- będzie potrafił zwiększyć w skuteczny sposób zasięg odbiorców przy wykorzystaniu bezpłatnych oraz płatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych,
- będzie potrafił planować i nadzorować działania informacyjne/promocyjne/reklamowe na Facebooku,
- będzie potrafił zaplanować kampanię informacyjną/promocyjną/reklamową z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania.
Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę na temat :
- zasad i dobrych praktyk komunikacji marki instytucji w mediach społecznościowych,
- zasad budowania wizerunku instytucji z wykorzystaniem możliwości i narzędzi Facebook,
- budowania relacji z odbiorcami za pomocą Facebooka,
- rodzaju postów, które może/powinien zamieścić na publicznej stronie i jaki sposób wykorzystać posty zgodnie z celami instytucji,
- prawidłowego wyboru celów promocyjnych i reklamowych instytucji oraz ich skutecznej realizacji za pomocą Facebooka,
- budżetu adekwatnego do planowanych działań promocyjnych i reklamowych.
Uczestnik pozna :
- podstawowe zasady pisania komunikatów prasowych w social mediach,
- podstawowe zasady pisania perswazyjnych tekstów promocyjnych/reklamowych w social mediach,
- w jaki sposób określić grono odbiorców komunikatu, umiejscowienie, harmonogram prowadzonych działań,
- zasady ustalania celu prowadzenia Facebooka i wykorzystuje do tego ustalony przez siebie harmonogram działań,
- zasady tworzenia grafik reklamowych, które zwiększają zaangażowanie odbiorców,
- podstawową strukturę kampanii reklamowej Facebook Ads,
- metodologię w jaki sposób samodzielnie analizować i wyciągać wnioski z aktywnych kampanii.
Uczestnicy otrzymają :
- Prezentację PDF ze slajdami szkoleniowymi,
- 30-minutową konsultację telefoniczną (lub online) z trenerem do wykorzystania w ciągu tygodnia od zakończenia szkolenia,
- Dostęp do kursu online „21 sposobów na większy zasięg postów” – 21 nagrań video do wykorzystania w dowolnym czasie,
- Listę kontrolną zadań do zrealizowania – w jaki sposób należy przygotować kampanię Facebooku „krok po kroku”,
- Schematy tekstów do przygotowania – skrypt ze wzrocowymi tekstami do wykorzystania w komunikacji na Facebooku,
- Kalkulator budżetu i symulacji kosztów kampanii na Facebooku,
- szkolenie prowadzi : PATRYK ŁOPOT
- Właściciel i CEO Agencji Reklamowej EXPAND ONLINE;
- specjalizuje się w opracowywaniu strategii komunikacyjnych i reklamowych realizowanych w internecie oraz planowaniu i prowadzeniu kampanii Facebook Ads;
- doświadczony trener w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży; od kilku lat prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych na różnym poziomie zaawansowania; dotychczas przeprowadził około 30 szkoleń;
- autor książki i bloga ” Lokalny sukces ” oraz podcastu o tematyce biznesowej;
- wspólnie z zespołem w ciągu ostatnich dwóch lat współpracował z ponad 300 klientami, dla których stworzył skuteczne kampanie reklamowe, projektował strony internetowe oraz nadzorował strategie pozyskiwania odbiorców;
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniach 1. lutego ( 9.00 – 15.00 ) – 2. lutego ( 9.00 – 15.00 ) 2022 roku;
- szkolenie trwa 2 X 8 godzin lekcyjnych;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi :
- w dwóch dniach szkolenia – 600,00 PLN + 23. proc. VAT;
- w jednym – dowolnym – dniu szkolenia – 350,00 PLN + 23. proc. VAT;
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2022 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. w terminie do 25. stycznia 2022 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
Facebook w praktyce działalności
komunikacyjnej podmiotów/instytucji publicznych
/ PROMOCJA, PUBLIC RELATIONS, REKLAMA, /
1. – 2. LUTEGO 2022 ROKU
DZIEŃ PIERWSZY :
- Wstęp do warsztatów, wyzwań uczestników.
- Facebookowe Mity, które warto włożyć między bajki.
- Wykorzystanie Facebooka do realizacji strategii komunikacyjnej.
- Cele obecności podmiotów publicznych w mediach społecznościowych.
- Regionalna strategia rozwoju i jej wdrożenie w social media.
- Praktyczne zadania do realizacji każdego dnia – harmonogram pracy.
- Promowanie marki, instytucji lub miejsca – dobre praktyki.
- Algorytm – czyli co, kiedy i jak publikować, by zwiększać zasięg postów?
- Algorytm News Feed – co Facebook bierze pod uwagę w 2022 roku?
- Stosowanie grafik i video na profilu Instytucji.
- Praktyczne pomysły na posty, które angażują fanów.
- Skąd brać pomysły na angażujące treści.
- Rodzaje postów – który wybrać, aby komunikat był skuteczny?
- Omówienie narzędzi wspierających działania marketingowe.
- Jak pisać skuteczne nagłówki i posty?
- Najczęściej popełniane błędy przez początkujących.
- Podsumowanie szkolenia.
DZIEŃ DRUGI :
- Omówienie modelu AIDA – strategia marketingowa w praktyce.
- Budżet reklamowy – ile wydać, by reklama działała?
- Jak skutecznie promować wydarzenia – uroczystości, konkursy, przetargi.
- Jak skutecznie promować m.in. atrakcje turystyczne oraz inwestycje.
- Promowanie samorządów – skuteczne budowanie zasięgu i zaangażowania.
- Promowanie uczelni, kierunków studiów – jak dotrzeć do przyszłych studentów?
- Model Standardowy – długoterminowa kampania.
- Model Przyspieszony – tymczasowa kampania.
- Remarketing – działania retencyjne; budujące relacje.
- Ćwiczenie: Uruchomienie reklamy – istota Menedżera Reklam.
- Ćwiczenie: Ustawianie kampanii – określanie budżetu i grupy docelowej.
- Ćwiczenie: Tworzenie kreacji reklamowych i omówienie ich rodzajów.
- Ćwiczenie: Analiza wyników i wyciąganie wniosków.
- Mierzenie zakładanych celów, wybrane narzędzia monitoringu mediów społecznościowych.
- Dlaczego warto analizować wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) w działalności marketingowej?
- Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii.
- Optymalne wartości wskaźników.
- Omówienie celów reklamowych.
- Podsumowanie szkolenia.
Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.