WARSZTATY ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH / MARZEC 2022 – Środki komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych – aspekty praktyczne, 4. marca 2022 roku


SZKOLENIE ON – LINE


ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH

ASPEKTY PRAKTYCZNE


W trakcie zajęć zostaną wykorzystane liczne case studies oraz omówione m.in. : 

  • główne zagadnienia związane z elektronizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • regulacje prawne, dotyczące korzystania ze środków komunikacji elektronicznej;
  • obowiązki i uprawnienia po stronie zamawiającego i wykonawcy w zakresie korzystania ze środków komunikacji elektronicznej;
  • aktualna linia orzecznicza.

4. MARCA 2022 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu ON – LINE, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia z zakresu interpretacji oraz praktycznych aspektów stosowania obowiązujących przepisów, dotyczących elektronizacji zamówień publicznych.

Celem szkolenia jest omówienie regulacji prawnych, dotyczących form komunikacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności komunikacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, ze wskazaniem właściwości tych środków, w tym m.in.:

  • możliwości odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej,
  • obowiązków informacyjnych po stronie zamawiającego w zakresie komunikacji (warunków technicznych i organizacyjnych) oraz konsekwencji związanych z wyborem i użytkowaniem środków komunikacji elektronicznej,
  • wskazanie czym jest postać a czym forma elektroniczna,
  • wskazanie jak weryfikować prawidłowość podpisu: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, podpisu osobistego,
  • wskazanie jakich formatów dokumentów można żądać od wykonawcy,
  • wskazanie jak przygotować się technicznie i organizacyjnie, aby skutecznie komunikować się w postępowaniu i skutecznie przekazać oraz otworzyć złożone w danym postępowaniu oferty.

PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH

ASPEKTY PRAKTYCZNE


4. MARCA 2022 ROKU


1. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia.

2. Zasada pisemności w postępowaniu.

3. Komunikacja ustna.

4. Możliwość w całości lub w części odstąpienia przez zamawiającego od użycia środków komunikacji elektronicznej.

5. Wymagania odnoszące się do środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu.

6. Zasady korzystania ze środków komunikacji elektronicznej.

7. Obowiązki informacyjne po stronie zamawiającego w zakresie komunikacji. Praktyczne wskazówki dotyczące m.in. kształtowania postanowień SWZ.

8. Sposób i tryb przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert, oświadczeń o których mowa w art. 125 ust. 1 nowej ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wybór platformy: miniportal, e-zamówienia, platforma komercyjna.

9. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych zawierających wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 nowej ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

10. Właściwości dokumentu elektronicznego.

11. Dokument elektroniczny a jego wizualizacja.

12. Postać elektroniczna a forma elektroniczna.

13. Formaty danych.

14. Rodzaje podpisów elektronicznych wymaganych lub możliwych w postępowaniu o zamówienie publiczne: kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty.

15. Zasady przekazania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji.

16. Katalogi elektroniczne.

17. Wykorzystanie usługi eESPD udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych.

18. Otwarcie ofert i sytuacje umożliwiające zmianę terminu otwarcia ofert.

19. Odszyfrowanie oferty wykonawców.

20. Weryfikacja prawidłowości podpisu.

21. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu zawierające tajemnice prawnie chronione.

22. Nowe reguły zwrotu wadium w formie niepieniężnej.

23. Odpowiedzialność uczestników postępowania w związku z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu.


szkolenie prowadzi : IWONA ZIARNIAK

  • zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1998 roku;
  • członek zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych,
  • posiada bogate doświadczenie w zakresie ubiegania się o złożone zamówienia informatyczne (od 1998r. menedżer/doradca zarządu w zakresie wsparcia sprzedaży u znaczących integratorów IT w Polsce);
  • w ramach projektu KIGNET – izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorców uzyskała certyfikat eksperta ds. zamówień publicznych w zakresie doradca i wykładowca;
  • jest autorem i redaktorem książki „Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne” oraz autorem „Przewodnika po zamówieniach publicznych dla wykonawców”, współautorem komentarza do nowej ustawy PZP z 2019r. „Ustawa Prawo zamówień publicznych. Komentarz dla wykonawców”  oraz wielu publikacji poświęconych zamówieniom publicznym na łamach miesięczników Przetargi Publiczne, IT w administracji, IT Professional;
  • członek Rady Programowej miesięcznika „Przetargi Publiczne”, szkoleniowiec i wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych (Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i w Opolu).

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniu 4. marca 2022 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
  • szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych;
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 300 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2022 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
  • w terminie do dnia 28. lutego 2022 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  • wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że : 

  • rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  • program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *