WARSZTATY ON – LINE
DLA SPECJALISTÓW DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH :
1 / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DO 130 TYS. ZŁ
jak prawidłowo zorganizować proces udzielania zamówień do 130 tys. złotych
2 / REJESTR UMÓW
jako nowy obowiązek każdej jednostki sektora finansów publicznych
11. KWIETNIA 2022 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w warsztatach ON – LINE dla specjalistów ds. zamówień publicznych, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia z zakresu interpretacji oraz praktycznych aspektów :
1. stosowania obowiązujących przepisów w odniesieniu do czynności związanych z prawidłową organizacją i przebiegiem procesu udzielania zamówień do 130 tys. złotych,
2. nowej regulacji / wprowadzonej ustawą z 14. października 2021 roku o zmianie ustawy – Kodeks karny oraz niektórych inny ustaw / dotyczącej rejestru umów, która zacznie obowiązywać od 1. lipca 2022 roku.
PROGRAM WARSZTATÓW ON – LINE
DLA SPECJALISTÓW DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH :
1 / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DO 130 TYS. ZŁ
2 / REJESTR UMÓW
11. KWIETNIA 2022 ROKU
I. Omówienie aktualnego stanu prawnego.
II. Pojęcie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia oraz podstawy i metody ustalenia wartości zamówienia:
- Pojęcie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia;
- Zakaz obejścia przepisów pzp;
- Określenie wartości zamówienia w przypadku zamówień udzielanych w częściach, w tym:
- Zasady agregowania potrzeb zakupowych zamawiającego w kontekście szacowania wartości zamówienia;
- Możliwość podziału zamówienia na podstawie art. 30 ust. 4 pzp.
- Ustalanie wartości zamówienia z uwzględnieniem opcji i wznowień, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, wartość partnerstwa innowacyjnego i dialogu konkurencyjnego;
- Wartość dynamicznego systemu zakupów, umowy ramowej i konkursu;
- Szacowanie wartości zamówienia na roboty budowlane;
- Szacowanie wartości zamówienia na usługi lub dostawy powtarzające się lub podlegające wznowieniu;
- Terminy ustalania wartości zamówienia;
- Zamówienia obejmujące równocześnie usługi, dostawy lub roboty budowlane.
III. Zasady udzielania zamówień publicznych do 130 tys. złotych:
- Regulamin udzielania zamówień podprogowych, w tym jakie kwestie powinny zostać przez zamawiających określone w regulaminie, a jakie mogą;
- Dokumentowanie udzielania zamówień podprogowych.
IV. Planowanie w zamówieniach publicznych:
- Istota i cel procesu planowania;
- Strategie zakupowe a planowanie zamówień publicznych;
- Planowanie zamówień publicznych:
- Zasady budowy planu zamówień publicznych w jednostce zamawiającego i sposoby jego realizacji;
- Zamówienia planowane a zamówienia nieplanowane;
- Korzyści płynące z faktu posiadania planu zamówień;
- Plan postępowań o udzielenie zamówień:
- Cel tworzenia oraz upubliczniania planów postępowań;
- Miejsce i termin publikacji planu postępowań;
- Zawartość planu postępowań;
- Aktualizacja planu postępowań;
- Wyłączenie obowiązku zamieszczenia planu postępowań;
- Omówienie rozporządzenia w sprawie planu postępowań;
- Informowanie o planowanych zamówieniach na gruncie pzp.
V. Rejestr umów – nowy obowiązek dla każdej jednostki sektora finansów publicznych:
- Kogo dotyczy obowiązek prowadzenia rejestru umów?
- Od kiedy jsfp będą zobowiązane do prowadzenia rejestru?
- Zawartość rejestru;
- Jakie umowy powinny być rejestrowane w rejestrze? Czy umowy ustne powinny być rejestrowane;
- Jak liczyć wartość umowy wskazywanej w rejestrze?
VI. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.
Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
- szkolenie prowadzi : mgr AGNIESZKA SZULAKOWSKA
prawniczka, która od 18 lat specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;
kierowniczka wydziału zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych w jednostce sektora finansów publicznych oraz pełnomocniczka przed Krajową Izbą Odwoławczą;
posiada bogate doświadczenie przy realizacji zamówień finansowanych ze środków krajowych i UE, które zdobyła dzięki współpracy z licznymi instytucjami;
doświadczona wykładowczyni w dziedzinie zamówień publicznych oraz autorka i współautorka wielu publikacji z zakresu zamówień publicznych, w tym m.in. podręczników ” Planowanie zamówień publicznych i sporządzanie obowiązkowego rocznego sprawozdania „, ” Wykluczenie wykonawcy z postępowania „,
Członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych;
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 11. kwietnia 2022 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 300 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
- w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
- udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2022 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
- w terminie do dnia 4. kwietnia 2022 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
- rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
- program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651