SZKOLENIE ON – LINE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DLA POCZĄTKUJĄCYCH
KOMPENDIUM WIEDZY PRAKTYCZNEJ
w tym m.in. :
♦ Podstawowe zasady realizacji zamówień – co znaczą w praktyce?
♦ Podstawowe pojęcia – bez tego nie zaczynaj!
♦ Role w zamówieniach – kto co powinien zrobić?
♦ Planowanie zamówień – co musisz, a co możesz?
♦ Przygotowanie postępowania – postaw pierwsze kroki.
♦ Tryby – co wybrać i kiedy?
♦ Wyjaśnienia do SWZ/zmiany SWZ.
♦ Jak sprawdzić oferty?
♦ Zakończenie procedury – sukces czy porażka?
+
konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć
14. GRUDNIA 2023 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, uprzejmie zapraszam do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia dotyczące praktycznego wprowadzenia do problematyki zamówień publicznych.
- szkolenie prowadzi : mgr EWA CUDAK
ekspert oraz wykładowca w dziedzinie zamówień publicznych, w których specjalizuje się od 16 lat,
posiada ugruntowane przygotowanie teoretyczne / uczestniczka wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych / oraz legitymuje się bardzo bogatym doświadczeniem praktycznym i zarządczym w dziedzinie zamówień publicznych :
- pełniła różne funkcje, w tym sekretarza oraz przewodniczącej Komisji przetargowych, nadzorowała realizację zamówień i wykonywała czynności kierownika zamawiającego; kontrolowała realizację zamówień publicznych, w tym współfinansowanych ze środków unijnych m.in. procedurę zasady konkurencyjności;
- przygotowała procedury wewnętrzne, w tym m.in. regulaminy udzielania zamówień publicznych i regulaminy komisji przetargowych,
- nadzorowała wdrażanie zmian w ustawie PZP oraz nowej ustawy PZP, elektronizacji zamówień, aktów wewnętrznych w organizacjach,
- posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze zamówień publicznych w instytucjach samorządowych oraz instytucji kultury,
współpracowniczka firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotowała i przeprowadziła szkolenia bardzo wysoko ocenione przez uczestników pod względem przygotowania merytorycznego i dydaktycznego wykładowczyni oraz wielkiej przydatności przekazanych informacji i udzielonych w trakcie zajęć indywidualnych konsultacji w codziennej pracy :
- Zamówienia publiczne do 130.000 złotych,
- Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych w świetle ustaleń organów kontrolno – orzekających / kompendium wiedzy praktycznej na podstawie m.in. wybranych wyników kontroli Urzędu Zamówień Publicznych oraz wybranego orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych /,
- Planowanie zamówień publicznych na 2024 rok + Szacowanie wartości zamówień publicznych na 2024 rok,
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 14. grudnia 2023 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2023 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. w terminie do 8. grudnia 2023 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DLA POCZĄTKUJĄCYCH
14. GRUDNIA 2023 ROKU
I. Podstawowe zasady realizacji zamówień – co znaczą w praktyce?
- Bezstronność i obiektywizm
- Przejrzystość
- Efektywność
- Uczciwa konkurencja
- Jawność
II. Podstawowe pojęcia – bez tego nie zaczynaj!
- Zamówienia podprogowe (regulamin), a zamówienia ustawowe
- Zamówienia krajowe a unijne
- Zamawiający i Wykonawca
- Dokumenty zamówienia
- Podstawy elektronizacji zamówień
- Komisja przetargowa
- Wyłączenia osób wykonujących czynności – oświadczenia
III. Role w zamówieniach – kto co powinien zrobić?
- Kierownik Zamawiającego
- Merytoryczni
- Obsługa formalna
- Inne role
IV. Planowanie zamówień – co musisz, a co możesz ?
- Plan zamówień publicznych
- Plan postępowań
- Analiza potrzeb
V. Przygotowanie postępowania – postaw pierwsze kroki.
- Opisu przedmiotu zamówienia
- Szacowanie wartości zamówienia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja warunków zamówienia z załącznikami
- Warunki udziału w postępowaniu
- Kryteria oceny ofert
- Podstawy wykluczenia
- Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
- Wadium
VI. Tryby – co wybrać i kiedy?
- Tryby podstawowe (trzy warianty):
- Przetarg nieograniczony
- Tryby negocjacyjne
VII. Wyjaśnienia do SWZ/zmiany SWZ.
- Kiedy musisz odpowiedzieć?
- Terminy
VIII. Jak sprawdzić oferty ?
- Otwarcie ofert
- Zasady reprezentacji
- Badanie ofert – od czego zacząć i jak niczego nie przeoczyć?
- Wezwania – rodzaje
- Poprawy omyłek
- Wybór najkorzystniejszej oferty
IX. Zakończenie procedury – sukces czy porażka?
- Umowa
- Zmiany umowy
- Unieważnienie
- Protokół postępowania
- Ogłoszenia
Uwaga: program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.