LUTY 2024 / SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Zamawianie kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych przez podmioty/instytucje publiczne ( kompendium wiedzy przygotowane przez niezależnego eksperta z zakresu planowania i analizy mediów dla podmiotów/instytucji publicznych, które zamierzają prawidłowo przygotować się do przeprowadzenia procesu udzielenia zamówienia publicznego na kampanię w różnego rodzaju mediach, w tym zaplanowanie kampanii, zakup kampanii, właściwy nadzór nad realizacją kampanii – sprawdzanie efektywności i rozliczenie kampanii ), 12. – 13. lutego 2024 roku


SZKOLENIE ON – LINE DLA :

SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS,

SOCIAL MEDIÓW, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, 

REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE


Zamawianie kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych   zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych   przez podmioty/instytucje publiczne 


Kompendium wiedzy na temat dobrych praktyk i unikania ryzyk

przygotowane przez niezależnego eksperta

z zakresu planowania i analizy mediów


W trakcie zajęć zostaną omówione następujące zagadnienia m.in. :

1. Określanie celów kampanii informacyjnej/promocyjnej/reklamowej.

2. Grupa docelowa kampanii informacyjnej/promocyjnej/reklamowej.

3. Założenia dotyczące kreacji.

4. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.

5. Rynek badań mediów w Polsce (PBC, Telemetria, PBI, Radio Track, TGI, Krajowy Instytut Mediów).

6. Proces planowania mediów w kampaniach informacyjnych/promocyjnych/reklamowych.

7. Tworzenie wkładu merytorycznego do SWZ i OPZ w przetargu publicznym na kampanię informacyjną/promocyjną/reklamową.


12. – 13. LUTEGO 2024 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE na temat całokształtu problematyki dotyczącej zamawiania kampanii informacyjnych / promocyjnych / reklamowych przez podmioty/instytucje publiczne zgodnie z Prawem zamówień publicznych.

Udział w zajęciach pozwoli w sposób prawidłowy przygotować się do :

wydatkowania środków na działalność informacyjną / promocyjną / reklamową podmiotów / instytucji publicznych realizowaną z wykorzystaniem różnego rodzaju mediów zgodnie z najlepszymi praktykami oraz obowiązującymi przepisami.


  • szkolenie prowadzi : RAFAŁ KORSAK 

Niezależny ekspert i konsultant z zakresu planowania i analizy mediów, tworzenia strategii mediowych, rynku mediów, reklamy,  zarządzania marką i reklamą, trener i wykładowca z powyższych tematów.

Doświadczenie w zarządzaniu reklamą – ponad 30 lat, w prowadzeniu szkoleń – ponad 20 lat.

Założyciel i wieloletni prezes Domu Mediowego Impact Media. Wcześniej dyrektor Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner, szef marketingu telewizji FilmNet na Europę Centralną, szef reklamy w sieci Era GSM, specjalista d.s. reklamy w Radiu Zet.

Od ponad 20 lat prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania reklamą i planowania mediów  na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Promocji, Collegium Civitas oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Od ponad 15 lat zajmuje się doradztwem z zakresu planowania mediów i zarządzania reklamą. Doradza zarówno firmom komercyjnym, jak i instytucjom rządowym przy organizacji przetargów publicznych na kampanie informacyjne oraz w codziennej pracy nad budżetem promocyjnym. Do jego klientów należą między innymi:  Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Krajowy Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego, Krajowy Fundusz Kapitałowy, Urzędy Marszałkowskie, Starostwa Powiatowe i wiele innych. Doradzał również i występował w roli eksperta Ministerstwa Gospodarki w procesach przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z przetargami na kampanie informacyjno – promocyjne. Główne obszary doradztwa instytucjom rządowym to: tworzenie OPZ oraz wkładu merytorycznego SIWZ (warunki uczestnictwa, kryteria oceny) do przetargów na kampanie reklamowe, tworzenie arkuszy ocen, odpowiedzi na pytania merytoryczne wykonawców, oceny ofert, koordynacja realizacji kampanii, ocena stopnia wykonania deklarowanych wskaźników.

Jest autorem pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt „Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”, wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Jest również współautorem książki „Marketing Profesjonalny”, wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz książki „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Ponadto jest autorem wielu publikacji w prasie fachowej.

Jest konsultantem całkowicie niezależnym, nie jest związany w jakikolwiek sposób z żadną agencją reklamową ani domem mediowym.

Współpracownik firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotował i przeprowadził szkolenia bardzo wysoko ocenione przez uczestników pod względem przygotowania merytorycznego i dydaktycznego wykładowcy oraz wielkiej przydatności przekazanych informacji i udzielonych w trakcie zajęć indywidualnych konsultacji w codziennej pracy :

1. ZAMAWIANIE KAMPANII INFORMACYJNYCH/PROMOCYJNYCH/REKLAMOWYCH PRZEZ PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE W RÓŻNEGO RODZAJU MEDIACH ZGODNIE Z PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,

2. PLANOWANIE I ZAKUP RÓŻNEGO RODZAJU MEDIÓW ZGODNIE Z PZP PRZEZ PODMIOTY / INSTYTUCJE PUBLICZNE NA POTRZEBY KAMPANII INFORMACYJNYCH / PROMOCYJNYCH / REKLAMOWYCH,

3. ZAMAWIANIE KAMPANII INFORMACYJNYCH/PROMOCYJNYCH/REKLAMOWYCH ZGODNIE Z PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZEZ PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE.


  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniach 12. lutego ( 9.00 – 15.00 ) – 13. lutego ( 9.00 – 15.00 ) 2024 roku;
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych / szczegółowy program w załączeniu /,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 850 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 6. lutego 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl  oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury –  na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE:  

Zamawianie kampanii informacyjnych/promocyjnych/reklamowych   zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych   przez podmioty/instytucje publiczne 


12. – 13. LUTEGO 2024 ROKU


1. Określanie celów kampanii informacyjnej/promocyjnej/reklamowej.

2. Grupa docelowa kampanii informacyjnej/promocyjnej/reklamowej :

  • grupa kreacyjna i mediowa, core target, wide target,
  • zasady opisu grupy.

3. Założenia dotyczące kreacji :

  • consumer insights, copy strategy, key message, tonacja,

4. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów :

  • zasięgi, zasięgi efektywne,
  • parametry prasowe (CPW, CCS, CDT),
  • częstotliwości,
  • koszty dotarcia,
  • GRP,
  • affinity index,
  • współczynniki efektywności kampanii).
  • współczynniki internetowe (UU, RU, Czas, liczba odsłon, CTR, CPM, CPA, CPC, CPV, CPS, Bounce Rate, Capping, Konwersja).

5. Rynek badań mediów w Polsce (PBC, Telemetria, PBI, Radio Track, TGI, Krajowy Instytut Mediów).

6. Proces planowania mediów w kampaniach informacyjnych / promocyjnych / reklamowych :

  • Proces optymalizacji budżetów reklamowych w prasie i radiu. Prasowe i radiowe i priorytety mediowe (kryteria oceny oferty),
  • Proces optymalizacji budżetów reklamowych w TV. Telewizyjne priorytety mediowe (kryteria oceny oferty), różne metody zakupu reklamy w TV,
  • Różne formy reklamy internetowej (display, viral, buzz, guerilla, kontent, mobile. social, influence, Google Ads, reklama natywna, SEO, SEM) zasady planowania i briefowania na kampanie internetowe, modele rozliczeniowe (FF, CPC, CPA, CPM, CPV), kryteria oceny oferty.

7. Tworzenie wkładu merytorycznego do SWZ i OPZ w przetargu publicznym na kampanię informacyjną/promocyjną/reklamową :

  • Opis przedmiotu zamówienia :
      • Jak opisać założenia dotyczące kreacji w sposób jasny i jednoznaczny jak stworzyć wytyczne dotyczące konceptu kreatywnego, aby po rozstrzygnięciu przetargu była możliwość modyfikowania kreacji i tworzenia kolejnych projektów.
      • jak opisać część dotyczącą planowania i zakupu mediów, aby nie było wątpliwości i aby uzyskać porównywalne, zoptymalizowane oferty – podziały budżetu, timingi, formaty, priorytety mediowe, wskaźniki ewaluacyjne.
  • SWZ :
      • Wymogi dotyczące doświadczenia wykonawcy i osób zaangażowanych do realizacji zadania.
      • Kryteria oceny – jak stworzyć kryteria (zarówno mediowe , jak i dotyczące kreacji) – mierzalne, sprawiedliwe, jasne dla wykonawców i dające możliwość wyboru najlepszej oferty, wzory na obliczanie wskaźników oceny.
      • Niezbędne załączniki do SWZ – harmonogram realizacji zamówienia, tabele wskaźników, tabele sprawozdań itp.
  • Merytoryczne zapisy umowy – kary za niezrealizowanie wskaźników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *