CZERWIEC 2024 / SZKOLENIE ON – LINE – Jak prawidłowo przygotować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy lub usługi informatyczne / zgodnie m.in. z nowym Prawem zamówień publicznych, Rekomendacjami Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, aktualną linią orzeczniczą / ; 19. czerwca 2024 roku


SZKOLENIE ON – LINE


Jak prawidłowo przygotować postępowanie

o udzielenie zamówienia publicznego

na dostawy lub usługi informatyczne

ZGODNIE Z M.IN. :

NOWYM PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

REKOMENDACJAMI PREZESA URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

AKTUALNĄ LINĄ ORZECZNICZĄ


19. CZERWCA 2024 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu ON – LINE, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia z zakresu praktycznych aspektów prawidłowego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy lub usługi informatyczne w celu dokonania zakupu spełniającego oczekiwania zamawiających zgodnie z m.in. nową ustawą Prawo zamówień publicznych, Rekomendacjami Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz aktualną liną orzeczniczną .

Zajęcia będą prowadzone metodą wykładów połączonych z analizą case studies.

W trakcie szkolenia wykładowczyni odpowie na wiele pytań nurtujących zamawiających m.in. :

  • Jak w praktyce dobrze wykorzystać narzędzia dostępne dla zamawiającego w systemie zamówień publicznych, aby proces zakupowy przyniósł wymierne korzyści?
  • Jakie działania powinien rozważyć zamawiający na etapie planowania i przygotowywania postępowania dotyczącego dostawy sprzętu informatycznego lub wdrożenia systemu informatycznego?
  • Jaki jest wpływ decyzji zamawiającego inicjujących proces zakupowy na dalsze losy postępowania, a następnie realizacji umowy oraz eksploatacji rozwiązań informatycznych?

W trakcie szkolenia wykładowczyni w praktyczny sposób omówi m.in. :

  • czynności poprzedzające wszczęcie postępowania, w tym korzyści płynące ze wstępnych konsultacji rynkowych,
  • definiowanie potrzeb przez zamawiającego i w ich świetle sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia,
  • określanie warunków podmiotowych i kryteriów oceny ofert.

Szkolenie jest adresowane w szczególności do osób, które po stronie zamawiającego są odpowiedzialne  za przygotowanie dokumentów zamówienia, w tym : opisanie przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości zamówienia, określenie kryteriów podmiotowych, kryteriów selekcji, oceny ofert.


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

Jak prawidłowo przygotować postępowanie

o udzielenie zamówienia publicznego

na dostawy lub usługi informatyczne


19. CZERWCA 2024 ROKU


1. Specyfika rynku zamówień publicznych w branży informatycznej.

2. Postępowania na dostawy lub usługi informatyczne jako proces zakupowy.

3. Wpływ wiedzy merytorycznej i świadomości realiów rynkowych na podejmowane przez zamawiającego czynności w trakcie przygotowania postępowania.

4. Weryfikacja potrzeb i zasobów.

5. Wstępne konsultacje rynkowe prowadzone w celu przygotowania postępowania i poinformowania wykonawców o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia IT.

6. Obiektywne potrzeby zamawiającego jako wyznacznik podejmowanych przez zamawiającego czynności przygotowawczych.

7. Zasady opisania przedmiotu zamówienia IT. Na co należy zwracać szczególną uwagę, aby otrzymać porównywalne merytorycznie oferty i dokonać wyboru ekonomicznie najkorzystniejszej oferty.

8. Kiedy i kto może weryfikować poprawność sporządzania opisu przedmiotu zamówienia?

9. Narzędzia fakultatywne do opisania przedmiotu IT – rekomendacje UZP dotyczące zamówień publicznych na systemy informatyczne, dostawę zestawów komputerowych. i zakup urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz elementów systemów komunikacji wizualnej.

10. Jak zachować konkurencyjność przedmiotową w branży IT.

11. Możliwość wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Rozwiązania równoważne i wskazanie przez zamawiającego kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności.

12. Ustalenie wartości zamówienia i wpływ tej czynności na czynności związane z prowadzeniem postępowania.

13. Warunki udziału w postępowaniu ważne z punktu widzenia realizacji zamówienia IT.

14. Jakościowe kryteria oceny ofert pozwalające na zakup dobrego rozwiązania informatycznego.

15. Rekomendowane dla zamówień IT tryby udzielenia zamówień.


szkolenie prowadzi : IWONA ZIARNIAK

  • zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1998 roku;
  • członek zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych,
  • posiada bogate doświadczenie w zakresie ubiegania się o złożone zamówienia informatyczne (od 1998r. menedżer/doradca zarządu w zakresie wsparcia sprzedaży u znaczących integratorów IT w Polsce);
  • w ramach projektu KIGNET – izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorców uzyskała certyfikat eksperta ds. zamówień publicznych w zakresie doradca i wykładowca;
  • jest autorem i redaktorem książki „Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne”, oraz autorem „Przewodnika po zamówieniach publicznych dla wykonawców”, współautorem komentarza do nowej ustawy PZP z 2019r. „Ustawa Prawo zamówień publicznych. Komentarz dla wykonawców”  oraz wielu publikacji poświęconych zamówieniom publicznym na łamach miesięczników Przetargi Publiczne, IT w administracji, IT Professional;
  • członek Rady Programowej miesięcznika „Przetargi Publiczne”, szkoleniowiec i wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych (Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i w Opolu);
  • współpracowniczka firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotowała i przeprowadziła szkolenia bardzo wysoko ocenione przez uczestników pod względem przygotowania merytorycznego i dydaktycznego wykładowczyni oraz wielkiej przydatności przekazanych informacji i udzielonych w trakcie zajęć indywidualnych konsultacji w codziennej pracy :
  • Zamówienia publiczne w informatyce na dostawy i usługi IT,
  • Jak prawidłowo przygotować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy lub usługi informatyczne,
  • Praktyczne aspekty stosowania Rekomendacji Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych na zamówienia publiczne na dostawy i usługi IT,
  • Środki komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych.

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniu 19. czerwca 2024 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
  • szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych;
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
  • w terminie do dnia 12. czerwca 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  • wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że : 

  • rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  • program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *