SZKOLENIE ON – LINE DLA PODMIOTÓW PUBLICZNYCH :
UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
DO WARTOŚCI 130 000 PLN
KOMPENDIUM WIEDZY PRAKTYCZNEJ
ZGODNEJ Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM
w tym m.in. :
- Opis przedmiotu zamówienia do wartości 130 000 PLN
- Ustalenie wartości szacunkowej zamówienia do wartości 130 000 PLN
- Metody udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN
- Zamówienia do wartości 130 000 PLN współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
- Regulamin udzielenia zamówień do wartości 130 000 PLN
- Umowy w zamówieniach do wartości 130 000 PLN
- Kontrole zamówień do wartości 130 000 PLN
- Obowiązki sprawozdawcze w zakresie zamówień do wartości 130 000 PLN
- Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych podczas udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN
+
rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć
8. LISTOPADA 2024 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla podmiotów publicznych, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia dotyczące interpretacji oraz praktycznych aspektów stosowania obowiązujących przepisów w zakresie prawidłowego dokonywania zamówień publicznych do wartości 130 000 PLN.
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
DO WARTOŚCI 130 000 PLN
8. LISTOPADA 2024 ROKU
1. Udzielanie zamówień do wartości 130 000 PLN :
1.1. podstawy prawne oraz podstawowe zasady udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN,
1.2. opis przedmiotu zamówienia :
- praktyczne omówienie zasad przygotowania opisu przedmiotu zamówienia,
- przykładowe zapisy,
- najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,
1.3. ustalenie wartości szacunkowej zamówienia :
- metody i formy przygotowania wartości szacunkowej zamówienia, najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,
- prawidłowe dokumentowanie wartości szacunkowej zamówienia,
- wartość szacunkowa zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane,
1.4. metody udzielania zamówień publicznych do wartości 130 000 PLN (np. rozeznanie rynku, zapytanie ofertowe, przetarg) :
- opis i charakterystyka,
- prawidłowe dokumentowanie,
- najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,
1.5. zamówienia do wartości 130 000 PLN współfinansowane ze środków UE,
2. Regulamin udzielania zamówień do wartości 130 000 PLN :
- warsztaty z pisania regulaminu udzielania zamówień publicznych,
- analiza przykładowych wzorów regulaminów wraz z załącznikami,
- omawianie najczęściej popełnianych błędów, uwagi kontroli do regulaminu,
3. Umowy w zamówieniach do wartości 130 000 PLN – podstawowe elementy i zasady przy sporządzaniu umów, przykłady.
4. Obowiązki sprawozdawcze zamawiającego w zakresie zamówień do wartości 130 000 PLN :
- rejestr zamówień do wartości 130 000 PLN – zakres, forma (wzór, techniki sporządzania),
- roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach – omówienie formy i treści rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach oraz przykłady, praktyczne wskazówki wypełniania sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
- Rejestr umów – nowy obowiązek dla JSFP :
- cel, forma, podstawy prawne prowadzenia rejestru umów JSFP,
- rodzaj informacji zamieszczanych w rejestrze umów JSFP,
- terminy i sankcje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązku wprowadzanie informacji do rejestru umów JSFP,
5. Kontrola zamówień do wartości 130 000 PLN – praktyczne aspekty, omówienie najczęściej popełnianych błędów przy udzielaniu zamówień do wartości 130 000 PLN.
6. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych – omówienie oraz przykłady naruszeń dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień do wartości 130 000 PLN.
Dodatkowo :
Rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.
Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
- szkolenie prowadzi : mgr MAGDALENA BEDNAREK – SICIŃSKA
od ponad 15 lat specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;
absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, uczestniczka studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;
legitymuje się pogłębionym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w dziedzinie zamówień publicznych, które zdobyła na różnych stanowiskach / w tym kierowniczych / w jednostkach administracji publicznej,
od 12 lat prowadzi szkolenia z zakresu zamówień publicznych / grupowe i indywidualne /, które są oceniane bardzo wysoko pod względem przygotowania merytorycznego oraz dydaktycznego wykładowczyni,
współpracowniczka firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotowała i przeprowadziła szkolenie bardzo wysoko ocenione przez uczestników pod względem przygotowania merytorycznego i dydaktycznego wykładowczyni oraz wielkiej przydatności przekazanych informacji i udzielonych w trakcie zajęć indywidualnych konsultacji w codziennej pracy :
1. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH – ZASADY / PRZYKŁADY / DOBRE PRAKTYKI,
2. UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO WARTOŚCI 130 TYSIĘCY PLN – KOMPENDIUM WIEDZY PRAKTYCZNEJ ZGODNEJ Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM,
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 8. listopada 2024 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
- w terminie do dnia 4. listopada 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu : emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
- rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
- program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651