CZERWIEC 2025 / NOWOŚĆ ! /SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Media społecznościowe w praktyce podmiotów / instytucji publicznych – kompendium wiedzy przygotowane przez eksperta ds. mediów społecznościowych, 26. – 27. czerwca 2025 roku


SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DO SPRAW :

PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW, 

REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE


Media społecznościowe

w praktyce

podmiotów / instytucji publicznych 


Kompendium wiedzy 

przygotowane przez eksperta ds. mediów społecznościowych


W trakcie zajęć zostaną omówione następujące zagadnienia m.in. :

  • Wprowadzenie do mediów społecznościowych
  • Bezpieczeństwo w mediach społecznościowych
  • Strona organizacji (fanpage) na Facebooku
  • Meta Business Suite
  • Portfolio firmowe (dawniej Menedżer Firmy) dla organizacji
  • Prowadzenie konta na Facebooku w zgodzie z algorytmem
  • Zdjęcia i grafiki
  • Profesjonalna komunikacja z odbiorcami w social mediach
  • Instytucja na Instagramie
  • LinkedIn w instytucji
  • Czy instytucja może korzystać z TikToka?
  • X (dawny Twitter) w instytucji
  • YouTube w instytucji od podstaw
  • Social media od strony prawnej i organizacyjnej

+

rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje

wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć


26. – 27. CZERWCA 2025 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE na temat całokształtu problematyki dotyczącej MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH w praktyce podmiotów/instytucji publicznych.


  • szkolenie prowadzi : MARCIN PIETRASZEK 
  • ekspert, trener i konsultant w zakresie mediów społecznościowych,
  • od ponad 12 lat obsługuje konta Klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także prowadzi na ich zlecenie kampanie reklamowe,
  • co roku szkoli kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – w tym pracowników instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych,
  • jest autorem wielu artykułów oraz książek o tematyce marketingowej,

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniach 26. czerwca ( 9.00 – 15.00 ) – 27. czerwca ( 9.00 – 15.00 ) 2025 roku;
  • szkolenie trwa łącznie 16 godzin lekcyjnych,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 850 PLN + 23. proc. VAT;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby – w przypadku udziału dwóch i więcej osób reprezentujących jedną instytucjęwynosi 750 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2025 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 20. czerwca 2025 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl  oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury –  na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE:  

Media społecznościowe

w praktyce podmiotów / instytucji publicznych


 26. – 27. CZERWCA 2025 ROKU


DZIEŃ PIERWSZY


9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Social Media w Polsce – aktualne statystyki.
  • Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?
  • Dobór mediów społecznościowych pod kątem różnych instytucji i ich celów.

9:30 – Bezpieczeństwo w mediach społecznościowych

  • Dostęp do konta w różnych mediach społecznościowych – porównanie.
  • Konto prywatne a strona instytucji na Facebooku – różnice.
  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm.
  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta.

10:00 – Strona organizacji (fanpage) na Facebooku

  • Aktualny interfejs stron Facebooka.
  • Najważniejsze ustawienia fanpage’a – krok po kroku.
  • Dostęp do strony dla „administratora” i „redaktora”.

10:30 – Meta Business Suite

  • Ustawianie automatycznych odpowiedzi.
  • Planowanie postów różnego typu na Facebooku i Instagramie.
  • Kluczowe statystyki.

11:00 – Portfolio firmowe (dawniej Menedżer Firmy) dla organizacji

  • Do czego służy Portfolio Firmowe i jak je utworzyć?
  • Dodawanie stron do Portfolio.
  • Przydzielanie uprawnień pracownikom.

11:30 – przerwa 30 minut


12:00 – Prowadzenie konta na Facebooku w zgodzie z algorytmem

  • Algorytm – do czego służy?
  • Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
  • Wybór czasu publikacji.
  • Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów..
  • Jak pisać, aby przykuwać uwagę?
  • Posty na Facebooku – przykłady z kont instytucji.
  • Rolki video na Facebooku – przykłady z kont instytucji.

14:00 – Zdjęcia i grafiki

  • Legalne źródła zdjęć.
  • Jakie ilustracje wzbudzają zaufanie i sympatię?
  • Jakich ilustracji lepiej unikać?
  • Publikowanie zdjęć a ochrona wizerunku – podstawowe zasady.

14:20 – Profesjonalna komunikacja z odbiorcami w social mediach

  • Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
  • Kategorie negatywnych opinii i ich znaczenie wizerunkowe.
  • Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
  • Ukrywanie a kasowanie postów – różnice.
  • Sytuacje kryzysowe – czyli lepiej zapobiegać niż leczyć.

15:00 – Zakończenie pierwszego dnia zajęć.


DZIEŃ DRUGI


9:00 – Instytucja na Instagramie

  • Specyfika Instagrama i możliwości zastosowania w Instytucji.
  • Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje.
  • Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele.
  • Rolki – poważnie lub z humorem.
  • Relacje – sposób na zaangażowanie.
  • Co wyróżnia algorytm Instagrama?
  • Czy teksty mają znaczenie?
  • Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
  • Czym się różnią relacje od rolek?
  • Muzyka w rolkach – co trzeba widzieć?
  • Jaki jest najlepszy czas publikacji?
  • Przykłady angażujących postów i rolek na kontach instytucji.

10:30 – LinkedIn w instytucji

  • LinkedIn w Polsce – aktualne dane.
  • Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn.
  • Sekcje profilu personalnego.
  • Kręgi kontaktów i Social Selling Index.
  • Strona firmowa – company page.
  • Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym.
  • Rola pracownika na koncie pracodawcy – dlaczego jest tak ważna?
  • Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji.
  • Najlepszy czas publikacji.
  • Rodzaje treści w kontekście algorytmu.
  • Dostępne formaty publikacji.
  • Przykłady postów na kontach instytucji.

11:45 – przerwa 30 minut


12:15 – Czy instytucja może korzystać z TikToka?

  • Specyfika TikToka na tle mediów społecznościowych.
  • Algorytm TikToka.
  • Media rekomendacyjne a społecznościowe – różnice.
  • Kiedy najlepiej publikować?
  • Przykład instytucji na TikToku – analiza przypadku.
  • Przykłady aktywności na TikToku w instytucjach.
  • Trudności i wyzwania dla instytucji na TikToku.

13:00 – X (dawny Twitter) w instytucji

  • Aktualne zasady na X.
  • Weryfikacja kont – oznaczenia komercyjne i instytucjonalne.
  • Algorytm X.
  • Dobór czasu publikacji.
  • Wskazówki dotyczące stosowania X w instytucjach.
  • Przykłady aktywności instytucji.

13:30 – YouTube w instytucji od podstaw

  • YouTube w liczbach.
  • Specyfika przekazów video.
  • Filmy tradycyjne.
  • Video typu Shorts.
  • Algorytm na YouTube.
  • Zasady pozycjonowania (SEO) treści video.
  • Statystyki.
  • Zwiększanie zaangażowania.
  • Przykłady kanałów lub treści związanych z instytucjami.

14:15 – Social media od strony prawnej i organizacyjnej

  • Sprawne zarządzanie mediami społecznościowymi.
  • Ustalenie zasad dotyczących prowadzenia kont i komunikacji z odbiorcami.
  • Regulamin dla użytkowników.
  • Ochrona praw autorskich.
  • Ochrona danych osobowych.
  • Organizacja konkursów.

15:00 – Zakończenie szkolenia.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *