PUBLIC RELATIONS instytucji publicznej, Gdańsk, 21. – 22. listopada 2016 roku

DOBRE SZKOLENIE W DOBREJ CENIE

PUBLIC RELATIONS

INSTYTUCJI PUBLICZNEJ

GDAŃSK, 21. – 22. LISTOPADA 2016 ROKU

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu pt. : PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ – które jest przeznaczone dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za prawidłowe zarządzanie wizerunkiem instytucji publicznej.

  • celem szkolenia jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym z zasadami oraz metodami planowania, realizacji i weryfikacji skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania instytucji publicznej, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian o charakterze społecznym i gospodarczym,

  • szkolenie prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA   w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas   w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się  w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji we

    • wnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );

    • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych , w tym większość czasu jest przeznaczona na przekazanie praktycznej wiedzy na temat, będący przedmiotem szkolenia,

    • szkolenie odbędzie się w GDAŃSKU, 21. listopada ( 10.00 – 16.00 ) – 22. listopada ( 9.00 – 15.00 ) 2016 roku; w klimatyzowanej i doskonale wyposażonej sali konferencyjnej hotelu NOVOTEL GDAŃSK CENTRUM, ul. Pszenna 1, tel. : 58 / 3002750; e-mail : H0523@accor.com ; www.accor.com; budynek znajduje się w centrum Gdańska, na Wyspie Spichrzów, w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta;

    • uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,

    • w czasie przerw, dla uczestników przewidziano drobny poczęstunek ( kawa, herbata, zimne napoje, ciasteczka ) oraz obiad,

    • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 750 PLN + 23. proc. VAT / cena nie zawiera kosztów noclegu ! /

    • uwaga :

    – w przypadku złożenia oświadczenia o finansowaniu udziału w szkoleniu

    w całości ze środków publicznych, koszt szkolenia nie jest opodatkowany

    stawką 23. proc. VAT,

    • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest:

    1. w terminie do 14. listopada 2016 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz

    2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania

    faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje ; Bank PKO

    S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.

    Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

    Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.

    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, pozostaję do Państwa dyspozycji ( tel. : 502 / 174601, 12 / 633 23 43 ). Z przyjemnością udzielę szczegółowych informacji na temat szkolenia oraz oferty firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje .

    Z wyrazami szacunku , Bolesław Budzicz

    PROGRAM :

    PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ

    GDAŃSK, 21. – 22. LISTOPADA 2016 ROKU

    Tematyka zajęć

    Metody pracy

    1 DZIEŃ

    1

    Miejsce i znaczenie Public Relations w systemie

    zarządzania instytucją publiczną:

    • rola PR we wspieraniu wizji, misji i strategii

    • znaczenie strategii komunikacyjnego dla celów instytucji.

    Wykład wprowadzający oraz dyskusja grupowa

    • Omówienie przykładów działań PR podejmowanych przez instytucje publiczne
    2 Planowanie strategii komunikacyjnej spójnej z celami instytucji:

    • określenie celów komunikacyjnych (wizerunkowych), wynikających ze strategii instytucji
    • budowanie tożsamości instytucji, Corporate Identity (zasady wizualizacji)
    • narzędzia i techniki PR dostosowane do możliwości i potrzeb firmy/instytucji

    Burza mózgów oraz praca w grupach:

    • analiza potrzeb komunikacyjnych organizacji
    • określenie celów komunikacyjnych dla instytucji publicznej
    • przykłady zasad wizualizacji firm, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych
    3

    Budowanie planu PR:

    • analiza otoczenia

    • wyodrębnienie adresatów działań

    • Specyfika działania wobec każdej z grup.

    • Relacje z poszczególnymi grupami otoczenia organizacji.
    • podział technik PR ze względu na możliwość oddziaływania
    • zasady stosowania poszczególnych technik PR do możliwości i potrzeb instytucji publicznej
    Praca w małych grupach:

    • analiza potrzeb komunikacyjnych
    • dobór grup interesariuszy dla danej instytucji
    • wypracowanie przykładowych działań dla każdej z grup interesariuszy instytucji publicznej
    • wybór narzędzi komunikacji zewnętrznej właściwych dla instytucji publicznej
    4

    Komunikacja wewnętrzna w instytucji publicznej – podstawa sprawnego zarządzania i pozytywnego wizerunku:

    • audyt komunikacji wewnętrznej: dotychczasowe źródła informacji, brakujące ogniwa, ocena efektywności komunikacji

    • narzędzia komunikacji wewnętrznejwybór i sposoby dostosowania technik PR do możliwości i potrzeb instytucji publicznej
    • komunikacja wewnętrzna jako narzędzie budowania kultury instytucji
    Wykład , burza mózgów, praca w grupach

    • Analiza narzędzi badawczych
    • Omówienie przykładów narzędzi komunikacji wewnętrznej
    • Opracowanie założeń do komunikacji wewnętrznej dla danej instytucji
    5 Miejsce instytucji publicznej w przestrzeni społecznej – projekty Społecznej Odpowiedzialności (Corporate Social Responsibility):

    • działania, uwzględniające interesy społeczne,
    • inwestycje w zasoby ludzkie oraz ochronę środowiska.
    • współpraca z lokalną społecznością

    Wykład + część warsztatowa (praca w grupach)

    • analiza przykładów projektów CSR
    • opracowanie koncepcji działań CSR dla instytucji publicznej
    6 Event jako element wzmacniania wizerunku instytucji:

    • organizacja wydarzeń specjalnych,
    • dobór eventów do specyfiki instytucji,
    Praca w grupach

    • analiza przykładów wydarzeń specjalnych w różnych instytucjach publicznych
    • opracowanie koncepcji i założeń organizacyjnych eventu dla konkretnej instytucji

    2 DZIEŃ

    1

    Współpraca z mediami:

    • rola i zadania osoby odpowiedzianej za wizerunek organizacji w budowaniu relacji z mediami

    • ABC współpracy z prasą, TV, radiem i mediami elektronicznymi

    Wykład wprowadzający, dyskusja grupowa,
    2

    Współpraca z dziennikarzami prasowymi:

    • zasady tworzenia informacji prasowej

    • zdjęcia – nośnik informacji

    • przyczyny odrzucania nadesłanych materiałów

    Dyskusja grupowa, praca w małych grupach

    • Analiza przykładowych informacji prasowych
    • Tworzenie informacji prasowej na zadany temat
    • Analiza błędów językowych popełnianych w informacjach prasowych
    3 Współpraca z dziennikarzami telewizyjnymi i radiowymi:

    • zasady budowania informacji telewizyjnej

    • przygotowanie „setki”

    • reguły zachowania w studiu radiowym i telewizyjnym

    Dyskusja grupowa, praca w małych grupach

    • Analiza przykładowych informacji telewizyjnych oraz wypowiedzi radiowych
    • Tworzenie informacji telewizyjnej na zadany temat
    • Przygotowanie krótkich wywiadów radiowych
    4

    Konferencja prasowa:

    • rola i znaczenie konferencji prasowych

    • zasady organizowania konferencji

    • najczęstsze błędy w organizowaniu konferencji prasowych

    Wykład + praca w grupach

    • analiza przykładów dobrych i nieskutecznych konferencji prasowych
    • opracowanie koncepcji konferencji dla przykładowego wydarzenia w instytucji publicznej
    5 e-MEDIA: strona www, Social media, nowe kanały e-marketingu: komunikacja zewnętrzna instytucji za pomocą nowoczesnych technik internetowych

    • zasady budowania efektywnej strony www
    • zasady komunikowania w social media (Facebook, Twitter)
    Praca grupowa

    • Analiza przykładów aktywności instytucji publicznych w sieci
    • Opracowywanie ogólnej koncepcji obecności instytucji w sieci
    6 Kodeks etyki PR

    Omówienie podstawowych zasad rzetelnego postępowania w PR

31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 , tel./ fax. : + 48 12 / 6332343, tel. : 502 / 174 601, 503 / 056 548

www.kontrakt-firma.pl, e – mail : kontrakt@kontrakt-firma.pl

REGON : 356578393, NIP : 676 – 132 – 53 – 97

Bank Pekao SA Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *