PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ
KRAKÓW, 29. – 30. MAJA 2017 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu pt. : PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ – które jest przeznaczone dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za prawidłowe zarządzanie wizerunkiem instytucji publicznej.
- celem szkolenia jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym z zasadami oraz metodami planowania, realizacji i weryfikacji skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania instytucji publicznej, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian o charakterze społecznym i gospodarczym,
- szkolenie prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji wewnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );
- szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych , w tym większość czasu jest przeznaczona na przekazanie praktycznej wiedzy na temat, będący przedmiotem szkolenia,
- szkolenie odbędzie się w KRAKOWIE, w dniach 29. maja (10.00 – 16.00) – 30. maja (9.00 – 15.00) 2017 roku; w sali konferencyjnej biurowca przy ul. Szlak 65 , ( budynek znajduje się naprzeciwko Politechniki Krakowskiej, w sąsiedztwie Dworca PKP Kraków Główny – 5 minut spacerem );
- uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- w czasie przerw, dla uczestników przewidziano drobny poczęstunek ( kawa, herbata, zimne napoje, ciasteczka ) oraz obiad,
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 750 PLN + 23. proc. VAT / cena nie zawiera kosztów noclegu ! /
- uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia o finansowaniu udziału w szkoleniu w całości ze środków publicznych, koszt szkolenia nie jest opodatkowany stawką 23. proc. VAT,
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest:
- w terminie do 22. maja 2017 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniuna adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje ; Bank PKO S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, pozostaję do Państwa dyspozycji ( tel. : 502 / 174601, 12 / 633 23 43 ). Z przyjemnością udzielę szczegółowych informacji na temat szkolenia oraz oferty firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje .
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
502 174 601
PROGRAM :
PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ
KRAKÓW, 29. – 30. MAJA 2017 ROKU
Lp. |
Tematyka zajęć | Metody pracy |
1. DZIEŃ |
||
1. | Miejsce i znaczenie Public Relations w systemie zarządzania instytucją publiczną:
|
Wykład wprowadzający oraz dyskusja grupowa:
|
2. | Planowanie strategii komunikacyjnej spójnej z celami instytucji:
|
Burza mózgów oraz praca w grupach:
|
3. | Budowanie planu PR:
|
Praca w małych grupach:
|
4. | Komunikacja wewnętrzna w instytucji publicznej – podstawa sprawnego zarządzania i pozytywnego wizerunku:
|
Wykład , burza mózgów, praca w grupach :
|
5. | Miejsce instytucji publicznej w przestrzeni społecznej – projekty Społecznej Odpowiedzialności (Corporate Social Responsibility):
|
Wykład + część warsztatowa (praca w grupach):
|
6. | Event jako element wzmacniania wizerunku instytucji:
|
Praca w grupach:
|
2. DZIEŃ |
||
1. | Współpraca z mediami:
|
Wykład wprowadzający, dyskusja grupowa,
|
2. | Współpraca z dziennikarzami prasowymi:
|
Dyskusja grupowa, praca w małych grupach:
|
3. | Współpraca z dziennikarzami telewizyjnymi i radiowymi:
|
Dyskusja grupowa, praca w małych grupach:
|
4. | Konferencja prasowa:
|
Wykład + praca w grupach:
|
5. | e-MEDIA: strona www, Social media, nowe kanały e-marketingu: komunikacja zewnętrzna instytucji za pomocą nowoczesnych technik internetowych
|
Praca grupowa:
|
6. | Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi:
|
Praca grupowa:
|
7. | Kodeks etyki PR | Omówienie podstawowych zasad rzetelnego postępowania w PR |