LIPIEC 2025 / NOWOŚĆ ! / SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DS. PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE – Marketing treści i marketing terytorialny w praktyce podmiotów / instytucji publicznych – kompendium wiedzy przygotowane przez eksperta ds. mediów społecznościowych, 17. lipca 2025 roku


SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DO SPRAW :

PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW, 

REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE


Marketing Treści

Marketing Terytorialny

w praktyce

podmiotów / instytucji publicznych 


Kompendium wiedzy 

przygotowane przez eksperta ds. mediów społecznościowych


W trakcie zajęć zostaną omówione następujące zagadnienia m.in. :

  • Wprowadzenie do content marketingu (marketingu treści)
  • Kanały przekazu a forma komunikacji
  • Tworzenie angażujących treści w social mediach
  • Pisanie angażujących tekstów
  • Storytelling – opowiadanie historii w marketingu miejsc
  • Zdjęcia i grafiki, jako nieodzowny element marketingu miejsc
  • Pozycjonowanie (SEO)
  • Budowanie wizerunku miejsca – przegląd możliwości

+

rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje

wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć


17. LIPCA 2025 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE na temat całokształtu problematyki dotyczącej MARKETINGU TREŚCI i MARKETINGU TERYTORIALNEGO w praktyce podmiotów/instytucji publicznych.


  • szkolenie prowadzi : MARCIN PIETRASZEK 
  • ekspert, trener i konsultant w zakresie mediów społecznościowych,
  • od ponad 12 lat obsługuje konta Klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także prowadzi na ich zlecenie kampanie reklamowe,
  • co roku szkoli kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – w tym pracowników instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych,
  • jest autorem wielu artykułów oraz książek o tematyce marketingowej,

  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniu 17. lipca 2025 roku ( 9.00 – 15.00 );
  • szkolenie trwa łącznie 8 godzin lekcyjnych,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 600 PLN + 23. proc. VAT;
  • koszt uczestniczenia jednej osoby – w przypadku udziału dwóch i więcej osób reprezentujących jedną instytucjęwynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2025 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :

1. w terminie do 11. lipca 2025 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl  oraz

2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury –  na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE:  

Marketing Treści

Marketing Terytorialny

w praktyce podmiotów / instytucji publicznych


 17. LIPCA 2025 ROKU


1. Wprowadzenie do content marketingu (marketingu treści) :

  • Czym jest, a czym nie jest Content Marketing?
  • Instytucja jako wydawca treści.
  • Inbound Marketing kontra Outbound Marketing.
  • Grupa docelowa w Content Marketingu.
  • Persona / awatar, czyli wizja typowego odbiorcy.
  • Kanały komunikacji.
  • Formy komunikacji.
  • Cel komunikacji.
  • Ton komunikacji.

2. Kanały przekazu a forma komunikacji :

  • Przykładowy dobór kanałów stosownie do celów instytucji.
  • Media społecznościowe kontra media tradycyjne.
  • Dobór odpowiednich mediów społecznościowych pod kątem instytucji.
  • Inne kanały wykorzystujące Internet.
  • Kanały tradycyjne – własne oraz media zewnętrzne.

3. Tworzenie angażujących treści w social mediach :

  • Cechy atrakcyjnego wpisu.
  • Ciekawy post – konstrukcja i struktura wpisu.
  • Język postów.
  • Wskazówki dotyczące tworzenia postów.
  • Przykłady postów i rolek związanych z promocją miejsc lub instytucji lokalnych.
  • Przegląd kont z instytucji Uczestników.

4. Pisanie angażujących tekstów :

  • Copywriting i jego odmiany.
  • Pisanie do druku i do internetu (webwriting) – różnice.
  • Elementy tekstu internetowego.
  • Etapy tworzenia tekstu.
  • Tytuły i nagłówki, które przykuwają uwagę.
  • Dodatkowe wskazówki dotyczące treści video.
  • Sztuczna inteligencja jako pomoc w tworzeniu tekstów.
  • Systemy antyplagiatowe.
  • Harmonogram publikacji.

5. Storytelling – opowiadanie historii w marketingu miejsc :

  • Na czym polega storytelling?
  • Główne cechy storytellingu?
  • Co sprawia, że historia wywołuje zainteresowanie i zaangażowanie?
  • Przykładowy zarys scenariusza na przykładzie związanym z promocją miejsca.
  • Przykład skutecznej kampanii wizerunkowej dotyczącej regionu.

6. Zdjęcia i grafiki, jako nieodzowny element marketingu miejsc :

  • Dobór zdjęć i grafik pod kątem budowania pozytywnego wizerunku.
  • Legalne źródła zdjęć, grafik i „przebitek” video.
  • Generowanie grafik z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
  • Skuteczne prompty, czyli jakie?
  • Przykłady aplikacji i programów do edycji grafik, zdjęć i video.

7. Pozycjonowanie (SEO) :

  • Na czym polega pozycjonowanie (SEO)?
  • Dlaczego warto prowadzić blog lub stronę promującą miejsce?
  • Blog (strona www) a pozycjonowanie regionu lub instytucji.
  • Co wpływa na pozycjonowanie?
  • Jak pozycjonować teksty?
  • Wtyczki pomagające w pozycjonowaniu.
  • Pozycjonowanie zdjęć.
  • SEO w social mediach.
  • Jaka przyszłość czeka pozycjonowanie?

8. Budowanie wizerunku miejsca – przegląd możliwości :

  • Kanały własne.
  • Współprace z mediami.
  • Współprace influencerskie.
  • City Placement.
  • Wydarzenia.

9. Podsumowanie.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *