SZKOLENIE ON – LINE DLA SPECJALISTÓW DO SPRAW :
PROMOCJI, PUBLIC RELATIONS, SOCIAL MEDIÓW,
REPREZENTUJĄCYCH PODMIOTY/INSTYTUCJE PUBLICZNE
Marketing Treści
i
Marketing Terytorialny
w praktyce
podmiotów / instytucji publicznych
Kompendium wiedzy
przygotowane przez eksperta ds. mediów społecznościowych
W trakcie zajęć zostaną omówione następujące zagadnienia m.in. :
- Wprowadzenie do content marketingu (marketingu treści)
- Kanały przekazu a forma komunikacji
- Tworzenie angażujących treści w social mediach
- Pisanie angażujących tekstów
- Storytelling – opowiadanie historii w marketingu miejsc
- Zdjęcia i grafiki, jako nieodzowny element marketingu miejsc
- Pozycjonowanie (SEO)
- Budowanie wizerunku miejsca – przegląd możliwości
+
rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje
wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć
17. LIPCA 2025 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje mam przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE na temat całokształtu problematyki dotyczącej MARKETINGU TREŚCI i MARKETINGU TERYTORIALNEGO w praktyce podmiotów/instytucji publicznych.
- szkolenie prowadzi : MARCIN PIETRASZEK
- ekspert, trener i konsultant w zakresie mediów społecznościowych,
- od ponad 12 lat obsługuje konta Klientów na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także prowadzi na ich zlecenie kampanie reklamowe,
- co roku szkoli kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – w tym pracowników instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych,
- jest autorem wielu artykułów oraz książek o tematyce marketingowej,
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 17. lipca 2025 roku ( 9.00 – 15.00 );
- szkolenie trwa łącznie 8 godzin lekcyjnych,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia, oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 600 PLN + 23. proc. VAT;
- koszt uczestniczenia jednej osoby – w przypadku udziału dwóch i więcej osób reprezentujących jedną instytucję – wynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2025 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
1. w terminie do 11. lipca 2025 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu e-mailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE:
Marketing Treści
i
Marketing Terytorialny
w praktyce podmiotów / instytucji publicznych
17. LIPCA 2025 ROKU
1. Wprowadzenie do content marketingu (marketingu treści) :
- Czym jest, a czym nie jest Content Marketing?
- Instytucja jako wydawca treści.
- Inbound Marketing kontra Outbound Marketing.
- Grupa docelowa w Content Marketingu.
- Persona / awatar, czyli wizja typowego odbiorcy.
- Kanały komunikacji.
- Formy komunikacji.
- Cel komunikacji.
- Ton komunikacji.
2. Kanały przekazu a forma komunikacji :
- Przykładowy dobór kanałów stosownie do celów instytucji.
- Media społecznościowe kontra media tradycyjne.
- Dobór odpowiednich mediów społecznościowych pod kątem instytucji.
- Inne kanały wykorzystujące Internet.
- Kanały tradycyjne – własne oraz media zewnętrzne.
3. Tworzenie angażujących treści w social mediach :
- Cechy atrakcyjnego wpisu.
- Ciekawy post – konstrukcja i struktura wpisu.
- Język postów.
- Wskazówki dotyczące tworzenia postów.
- Przykłady postów i rolek związanych z promocją miejsc lub instytucji lokalnych.
- Przegląd kont z instytucji Uczestników.
4. Pisanie angażujących tekstów :
- Copywriting i jego odmiany.
- Pisanie do druku i do internetu (webwriting) – różnice.
- Elementy tekstu internetowego.
- Etapy tworzenia tekstu.
- Tytuły i nagłówki, które przykuwają uwagę.
- Dodatkowe wskazówki dotyczące treści video.
- Sztuczna inteligencja jako pomoc w tworzeniu tekstów.
- Systemy antyplagiatowe.
- Harmonogram publikacji.
5. Storytelling – opowiadanie historii w marketingu miejsc :
- Na czym polega storytelling?
- Główne cechy storytellingu?
- Co sprawia, że historia wywołuje zainteresowanie i zaangażowanie?
- Przykładowy zarys scenariusza na przykładzie związanym z promocją miejsca.
- Przykład skutecznej kampanii wizerunkowej dotyczącej regionu.
6. Zdjęcia i grafiki, jako nieodzowny element marketingu miejsc :
- Dobór zdjęć i grafik pod kątem budowania pozytywnego wizerunku.
- Legalne źródła zdjęć, grafik i „przebitek” video.
- Generowanie grafik z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
- Skuteczne prompty, czyli jakie?
- Przykłady aplikacji i programów do edycji grafik, zdjęć i video.
7. Pozycjonowanie (SEO) :
- Na czym polega pozycjonowanie (SEO)?
- Dlaczego warto prowadzić blog lub stronę promującą miejsce?
- Blog (strona www) a pozycjonowanie regionu lub instytucji.
- Co wpływa na pozycjonowanie?
- Jak pozycjonować teksty?
- Wtyczki pomagające w pozycjonowaniu.
- Pozycjonowanie zdjęć.
- SEO w social mediach.
- Jaka przyszłość czeka pozycjonowanie?
8. Budowanie wizerunku miejsca – przegląd możliwości :
- Kanały własne.
- Współprace z mediami.
- Współprace influencerskie.
- City Placement.
- Wydarzenia.
9. Podsumowanie.