SZKOLENIE ON – LINE
DLA SPECJALISTÓW DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH :
Praktyczne aspekty przygotowania prawidłowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w :
trybie podstawowym i przetargu nieograniczonym
TRYB PODSTAWOWY
A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
PODOBIEŃSTWA i RÓŻNICE
/ kompendium wiedzy zgodnie z obowiązującym stanem prawnym /
+
rozwiązywanie najczęściej występujących problemów
+
konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć
27. MARCA 2024 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla specjalistów ds. publicznych, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia z zakresu prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym i przetargu nieograniczonym z uwzględnieniem wymagań określonych przepisami PZP oraz doświadczenia trenera i dobrych praktyk w tym zakresie.
W trakcie zajęć zostanie przedstawiony i omówiony przykład wzorcowego postępowania w obydwu trybach udzielenia zamówienia.
Celem szkolenia jest :
- Przedstawienie nowych i problemowych zagadnień z jakimi spotkają się Zamawiający w trakcie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po wejściu w życie ustawy Prawo zamówień publicznych, zarówno w procesie udzielenia zamówienia publicznego w zakresie procedury krajowej i unijnej. Szkolenie szczegółowo przedstawia kluczowy dokument jakim jest Specyfikacja Warunków Zamówienia, jej zakres, terminologię, obowiązkowe postanowienia w tym projekt umowy.
- Zapoznanie uczestników z praktycznymi zapisami i praktycznymi rozwiązaniami w zakresie prowadzenia postępowań na dostawy/usługi/roboty budowlane w obu trybach udzielenia zamówienia publicznego z uwzględnieniem podobieństw i różnic w obydwu procedurach.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób zobowiązanych do przeprowadzania procedur o udzielenie zamówienia publicznego w tym: pracowników podmiotów Zamawiających, Wykonawców, kierowników jednostek, kierowników komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przeprowadzenie postępowania oraz pracowników, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zamówień publicznych; szkolenie adresowane jest również do osób, które dopiero zdobywają wiedzę w zakresie zamówień publicznych oraz osób wchodzących w skład komisji przetargowych.
PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :
TRYB PODSTAWOWY
A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
PODOBIEŃSTWA i RÓŻNICE
/ kompendium wiedzy zgodnie z obowiązującym stanem prawnym /
27. MARCA 2024 ROKU
I. Podobieństwa :
- SWZ i opis przedmiotu zamówienia (opcja, wznowienie)
- warunki udziału,
- kryteria oceny ofert,
- ocena i badanie ofert (RNC), informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (zasada koncentracji),
- ogłoszenie o wykonaniu umowy,
II. Różnice :
- ogłoszenia,
- komisja przetargowa i jej odpowiedzialność,
- terminy w tym terminy związania ofertą,
- wyjaśnienia i modyfikacje dokumentów zamówienia,
- informacje o wyborze (terminy),
- odwołania,
- umowa w sprawie zamówienia publicznego
- raport z wykonania umowy.
III. Propozycje dobrych i praktycznych rozwiązań w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowania w obydwu trybach udzielenia zamówienia.
Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
- szkolenie prowadzi : mgr SEBASTIAN RUDZIŃSKI
prawnik, który od 1996 roku specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;
absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, uczestników studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;
od 26 lat prowadzi kompleksową obsługę zamówień publicznych finansowanych ze środków krajowych i pomocowych dla podmiotów publicznych, w tym :
- dla kilku jednostek samorządu terytorialnego;
- od 17 lat dla jednej z największych publicznych uczelni – Uniwersytetu Łódzkiego / jako kierownik Działu Zamówień Publicznych /,
- od 7 lat dla kilku czołowych instytucji naukowo – badawczych / jako ekspert / : Centrum badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi ; Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie; Sieć Badawcza Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny w Łodzi;
legitymuje się pogłębionym doświadczeniem jako reprezentant zamawiających przed Krajową Izbą Odwoławczą,
współpracownik firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotował i przeprowadził szkolenia – cieszące się dużym zainteresowaniem i bardzo wysoko ocenione pod względem przygotowania merytorycznego trenera oraz przydatności przekazanej wiedzy w codziennej pracy osób odpowiedzialnych za planowanie, realizację i nadzór nad zamówieniami publicznymi – na temat / przykładowe szkolenia po wprowadzeniu Nowego Prawa Zamówień Publicznych / m.in. :
1. Roboty budowlane w : Prawie Zamówień publicznych, Prawie budowlanym, Kodeksie cywilnym,
2. Sukcesywne oraz długoterminowe zamówienia publiczne,
3. Zmiany w umowie o zamówienie publiczne : waloryzacja, indeksacja, opcja, wznowienie,
4. Umowy w zamówieniach publicznych w pytaniach i odpowiedziach,
5. Postępowania poniżej i powyżej progów unijnych – prawidłowa interpretacja oraz praktyczne aspekty stosowania przepisów Nowego Prawa Zamówień Publicznych,
6. Zamówienia publiczne na roboty budowlane – zgodnie z Nowym Prawem Zamówień Publicznych,
7. Specyfikacja Warunków Zamówienia / SWZ / zgodnie z przepisami Nowego Prawa Zamówień Publicznych,
8. Nowe Prawo Zamówień Publicznych,
- SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :
- szkolenie odbędzie się w dniu 27. marca 2024 roku, w godzinach 9.00 – 15.00;
- szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
- uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
- szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej;
- uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym;
- uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;
- koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 550 PLN + 23. proc. VAT;
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
– udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;
- warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
- w terminie do dnia 20. marca 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
- wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :
- rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
- program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
573 325 651