PAŹDZIERNIK 2024 / NOWOŚĆ ! / SZKOLENIE ON – LINE – Zamówienia publiczne dla początkujących – zasady/przykłady/dobre praktyki – kompendium wiedzy zgodnej z obowiązującymi przepisami + rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 8. – 9. października 2024 roku


SZKOLENIE ON – LINE : 


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

DLA POCZĄTKUJĄCYCH 

ZASADY/PRZYKŁADY/DOBRE PRAKTYKI


KOMPENDIUM WIEDZY 

ZGODNEJ Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM


 w tym m.in. :

  • Wprowadzenie – informacje podstawowe
  • Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Tryby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – rodzaje, opis
    i charakterystyka
  • Ogłoszenia – rodzaje ogłoszeń, sposób ich przekazywania i publikacji
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – elementy obligatoryjne
  • Badanie i ocena złożonych ofert
  • Wybór najkorzystniejszej oferty – sposób przekazywania wykonawcom oraz publikacja
  • Odrzucenie oferty wykonawcy – analiza przesłanek odrzucenia oferty
  • Wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – analiza przesłanek unieważnienia postępowania
  • Umowa w sprawie zamówienia publicznego – obligatoryjne elementy umowy, fakultatywne elementy umowy,
  • Środki ochrony prawnej w zamówieniach publicznych – rodzaje, sposoby składania
  • Dokumentacja postępowania – protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – rodzaje protokołów, sposoby ich wypełniania

+

rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć


8. – 9. PAŹDZIERNIKA 2024 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w specjalistycznym szkoleniu ON – LINE dla osób przygotowujących się do rozpoczęcia pracy w dziedzinie zamówień publicznych lub chcących poszerzyć/odświeżyć swoją wiedzę w tym zakresie, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia dotyczące interpretacji oraz praktycznych aspektów stosowania obowiązujących przepisów związanych z prawidłowym udzielaniem zamówień publicznych.


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

DLA POCZĄTKUJĄCYCH 


8. – 9. PAŹDZIERNIKA 2024 ROKU


1. Wprowadzenie – informacje podstawowe:

  • Aktualny stan prawny – omówienie aktów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi,
  • Obowiązek stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – zakres podmiotowy i przedmiotowy, wyłączenia stosowania ustawy Pzp,
  • Progi w zamówieniach publicznych,
  • Zasady udzielania zamówień publicznych,
  • Podstawowe definicje i pojęcia w zamówieniach publicznych.

2. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

  • Planowanie zamówień publicznych,
  • Wartość szacunkowa zamówienia – zasady i formy prawidłowego ustalania wartości szacunkowej zamówienia,
  • Opis przedmiotu zamówienia – zasady tworzenia opisu przedmiotu zamówienia; najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć,
  • Komisja przetargowa – rodzaje, skład, zadania i odpowiedzialność członków komisji przetargowej.

3. Tryby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – rodzaje, opis i charakterystyka:

  • Przetarg nieograniczony,
  • Przetarg ograniczony,
  • Tryb podstawowy,
  • Negocjacje z ogłoszeniem,
  • Negocjacje bez ogłoszenia,
  • Dialog konkurencyjny,
  • Partnerstwo innowacyjne,
  • Negocjacje bez ogłoszenia,
  • Zamówienie z wolnej ręki.

4. Ogłoszenia – rodzaje ogłoszeń, sposób ich przekazywania i publikacji:

  • ogłoszenie o zamówieniu,
  • ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy,
  • ogłoszenie o wyniku postępowania,
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
  • ogłoszenie o zmianie umowy,
  • ogłoszenie o wykonaniu umowy,
  • ogłoszenie o spełnianiu okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11-14.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – elementy obligatoryjne:

  • Wykluczenie wykonawcy z postępowania – przesłanki wykluczenia o charakterze obligatoryjnym i fakultatywnym,
  • Dokumenty jakie może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – analiza, przykłady, wzory,
  • Warunki udziału w postępowaniu – rodzaje, sposoby prawidłowego opisywania, przykłady, najczęściej popełniane błędy,
  • Dokumenty jakie może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – analiza, przykłady, wzory,
  • Kryteria oceny ofert – zasady, przykłady, sposoby prawidłowego opisywania, najczęściej popełniane błędy,
  • Termin realizacji zamówienia,
  • Termin składania i otwarcia ofert,
  • Termin związania ofertą,
  • Termin, miejsce i sposób składania oferty,
  • Wadium – cel, formy wadium, zwrot wadium.

6. Badanie i ocena złożonych ofert:

  • Badanie oferty pod względem formalnym – rodzaje podpisów elektronicznych wymagane lub możliwe w postępowaniu o zamówienie publiczne i ich weryfikacja,
  • Badanie oferty pod względem rachunkowym – poprawiania omyłek w treści oferty,
  • Badanie oferty pod względem wystąpienia rażąco niskiej ceny,
  • Procedura odwrócona i ocena ofert pod względem przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ,
  • Wezwanie do złożenia wyjaśnień, wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych – termin, ocena, uzupełnienia i wyjaśnienia.

7. Wybór najkorzystniejszej oferty – sposób przekazywania wykonawcom oraz publikacja.

8. Odrzucenie oferty wykonawcy – analiza przesłanek odrzucenia oferty.

9. Wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

10. Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – analiza przesłanek unieważnienia postępowania.

11. Umowa w sprawie zamówienia publicznego – obligatoryjne elementy umowy, fakultatywne elementy umowy:

  • termin zawarcia umowy,
  • okres zawarcia umowy,
  • kary umowne,
  • zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
  • dopuszczalne zmiany umowy,
  • wynagrodzenie wykonawcy – zmiany, waloryzacje,
  • elementy dodatkowe umowy.

12. Środki ochrony prawnej w zamówieniach publicznych – rodzaje, sposoby składania:

  • odwołanie – przesłanki, terminy, sposób wniesienia,
  • skarga do sądu – przesłanki, terminy, sposób wniesienia.

13. Dokumentacja postępowania – protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – rodzaje protokołów, sposoby ich wypełniania.


Dodatkowo : 

Rozwiązywanie najczęściej występujących problemów i konsultacje wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć.


Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje. 


  • szkolenie prowadzi : mgr MAGDALENA BEDNAREK – SICIŃSKA

od ponad 15 lat specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;

absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, uczestniczka studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych;

legitymuje się pogłębionym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w dziedzinie zamówień publicznych, które zdobyła na różnych stanowiskach / w tym kierowniczych / w jednostkach administracji publicznej

od 12 lat prowadzi szkolenia z zakresu zamówień publicznych / grupowe i indywidualne /, które są oceniane bardzo wysoko pod względem przygotowania merytorycznego oraz dydaktycznego wykładowczyni,


  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniach 8. października – 9. października 2024 roku, w godzinach 9.00 – 15.00
  • szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 850 PLN + 23. proc. VAT;

uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2024 roku;


  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
  • w terminie do dnia 2. października 2024 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu : emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  • wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że : 

  • rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  • program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *