SZKOLENIA 2019 – Warsztaty z elektronizacji zamówień publicznych – dobre praktyki i unikanie zagrożeń – Wrocław, 29. kwietnia 2019 roku


WARSZTATY Z ELEKTRONIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

DOBRE PRAKTYKI I UNIKANIE ZAGROŻEŃ

WROCŁAW, 29. KWIETNIA 2019 ROKU

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje  uprzejmie zapraszam do udziału  w warsztatach, podczas których zostaną szczegółowo przedstawione wyłącznie praktyczne aspekty elektronizacji systemu zamówień publicznych / ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania miniPortalu / , w tym m.in.:

– omówienie elektronicznych instrumentów w zamówieniach publicznych,

– przygotowanie SIWZ, uwzględniającą proces elektronizacji,

– elektroniczne oświadczenie woli,

– podpis elektroniczny – podstawy prawne, wymogi formalne, skutki prawne,

– komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych (kanały informacyjne),

– przygotowanie dokumentów wchodzących w skład oferty (forma, termin ich ważności),

– wadium w formie niepieniężnej – problematyka przypadku,

– podpis SHA-1 a SHA-256,

– pełnomocnictwo – prawidłowa forma i przykładowa treść

– sposób przechowywania ofert,

– weryfikacja poprawności złożonej oferty, 

– omówienie procesu przygotowania i złożenia oferty za pomocą miniPortalu,

Zostaną również przeprowadzone ćwiczenia:

ESPD przygotowanie elektronicznego JEDZ przez Zamawiającego i Wykonawcę,

– podpisanie i zaszyfrowanie oferty,

– złożenie oferty za pomocą miniPortalu i narzędzia ePUAP,

– odebranie i prawidłowe odszyfrowanie oferty przez Zamawiającego,

Wykładowca omówi też szczegółowo wady i zalety różnych platform e-Usług funkcjonujących na rynku zamówień publicznych.

Uczestnicy szkolenia otrzymają na płycie CD bogaty zestaw praktycznych materiałów do bezpośredniego wykorzystania w codziennej pracy i wybrane – na potrzeby szkolenia – materiały w formie skryptu oraz notes, długopis i zaświadczenie     o udziale  w szkoleniu.

  • szkolenie poprowadzi : MGR  SEBASTIAN RUDZIŃSKI

prawnik, który od 1996 roku specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych

absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, uczestników studiów podyplomowych oraz wielu specjalistycznych szkoleń z dziedziny zamówień publicznych; 

od ponad 20 lat prowadzi kompleksową obsługę zamówień publicznych finansowanych ze środków krajowych i pomocowych dla kilku jednostek samorządu terytorialnego, w tym  od 13 lat dla jednej z największych publicznych uczelni;

współpracownik firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, dla której przygotował i przeprowadził szkolenia m.in. :

  1. Przetarg po elektronizacji zamówień publicznych,
  2. Postępowanie przetargowe na nowych zasadach z uwzględnieniem : e-Jedz, e– Zamówienia, przepisów RODO,
  3. Praktyczne aspekty elektronizacji zamówień publicznych / e-Usługi, e – Zamówienia, e-Faktura / + RODO w zamówieniach publicznych,
  4. Tryby negocjacyjne w zamówieniach publicznych, elektronizacja zamówień publicznych,
  5. Warsztaty z zakresu PZP 2018 : Zamówienia na usługi społeczne, procedura odwrócona, elektronizacja zamówień publicznych;
  6. Zamówienia publiczne w zakresie działań informacyjno – promocyjnych;
  7. Praktyczne aspekty znowelizowanych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  8. Zamówienia publiczne w praktyce szkół wyższych i instytucji naukowo – badawczych;
  9. Badanie i ocena ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  • szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych, które w całości są przeznaczone na przekazanie praktycznej wiedzy, na temat będący przedmiotem szkolenia,
  • szkolenie odbędzie się we WROCŁAWIU, w dniu  29. kwietnia 2019 roku, w godzinach 10.00 – 16.00; w doskonale wyposażonej i klimatyzowanej sali konferencyjnej HOTELU SOFIA***, ul. Piłsudskiego 104 (telefon: 713479543); budynek znajduje się w centrum miasta, naprzeciwko Dworca Głównego PKP; szczegółowe informacje na temat hotelu oraz miejsca szkolenia znajdą Państwo na stronie www.hotelsofia.pl,
  • w czasie przerw, dla uczestników przewidziano kawę, herbatę, zimne napoje, drobny poczęstunek oraz obiad, 
  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi  400,00 PLN + 23 proc. VAT
  • uwaga :

– w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest
  1. w terminie do 19. kwietnia 2019 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub faksem : 12 / 633 23 43 lub e-mailem na konto: kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania  faktury – na konto  :   KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje ; Bank PKO S.A.,  Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że :

  1. rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  2. program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku , 

Bolesław Budzicz

Pełnomocnik

502 / 174601, 12 / 633 23 43 


PROGRAM SZKOLENIA :

WARSZTATY  Z ELEKTRONIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

DOBRE PRAKTYKI I UNIKANIE ZAGROŻEŃ

WROCŁAW, 29. KWIETNIA 2019 ROKU

I. Wprowadzenie

  • Aktualny stan prawny, z uwzględnieniem wszystkich zmian dotyczących zamówień publicznych.

II. Szczegółowe omówienie zagadnienia elektronizacji w Pzp, w tym m.in. :

  • formy oświadczeń woli (pisemna, elektroniczna),
  • podpis elektroniczny – cechy, podział ze względu na formę, skutki prawne, SHA-1/SHA-256
  • komunikacja elektroniczna (rodzaje kanałów i formy komunikacji),
  • komunikacja elektroniczna w toku postępowania: forma, tryb, wyjątki od jej stosowania,
  • przedstawienie wybranych komercyjnych Platform e-Usług,
  • miniPortal – zalety i wady jego wykorzystania, konieczne zapisy SIWZ przy jego wykorzystaniu,
  • dokumenty wchodzące w skład oferty (forma oświadczeń i dokumentów, termin ich ważności),
  • wadium jej forma i tryb złożenia.

III. Ćwiczenia : 

  • Opublikowanie postępowania w miniPortalu (ID postępowania)
  • ESPD – praktyczne warsztaty przygotowania JEDZ przez Zamawiającego i Wykonawcę,
  • Przygotowanie, zaszyfrowanie, podpisanie i złożenie oferty za pomocą miniPortalu,
  • Otrzymanie oferty, odszyfrowanie i otwarcie złożonych ofert za pomocą miniPortalu,
  • Sposób przechowywania ofert elektronicznych,

IV. Odpowiedzi na pytania uczestników                                             

Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *