DOBRE SZKOLENIE W DOBREJ CENIE
PUBLIC RELATIONS
INSTYTUCJI PUBLICZNEJ
KRAKÓW, 10. – 11. MAJA 2016 ROKU
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu pt. : PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ – które jest przeznaczone dla menedżerów oraz pracowników, którzy są odpowiedzialni za prawidłowe zarządzanie wizerunkiem instytucji publicznej.
-
celem szkolenia jest : zapoznanie uczestników z całokształtem zagadnień związanych z public relations, w tym z zasadami oraz metodami planowania, realizacji i weryfikacji skuteczności działalności public relations, która ma fundamentalne znaczenie dla funkcjonowania instytucji publicznej, szczególnie w sytuacji dynamicznie zachodzących zmian o charakterze społecznym i gospodarczym,
-
szkolenie prowadzi : AGNIESZKA BIERNACKA – SZPUNAR – doświadczony menedżer, specjalista zarządzania, public relations i inwestor relations; absolwentka MBA w Teeside University w Anglii i Akademii Ekonomicznej w Krakowie; ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowej korporacji, w samorządzie gospodarczym oraz na rynku kapitałowym; pracowała na stanowisku Rzecznika prasowego oraz Kierownika ds. Public Relations w PLIVIE Kraków, Wice Dyrektora Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie, Wice Prezesa – Dyrektora Zarządzającego w Biel Public Relations sp. z o.o.; prowadzi zajęcia z zakresu Public Relations dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Collegium Civitas w Warszawie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; od wielu lat współpracuje z firmami w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacyjnych; prowadzi indywidualnie szkolenia jako ekspert PR; specjalizuje się w konsultacjach, dotyczących media relations, komunikacji wewnętrznej w firmie oraz komunikacji kryzysowej; autorka popularnych programów szkoleniowych m.in. : Skuteczna komunikacja prasowa i internetowa, Public Relations – jak skutecznie komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym; Efektywna promocja instytucji ( z wykorzystaniem narzędzi Public Relations, marketingu i internetu );
-
szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych , w tym większość czasu jest przeznaczona na przekazanie praktycznej wiedzy na temat, będący przedmiotem szkolenia,
-
szkolenie odbędzie się w KRAKOWIE, w dniach 10. maja ( 10.00 – 16.00 ) – 11. maja ( 9.00 – 15.00 ) 2016 roku; w biurowcu przy ul. Szlak 65, sala konferencyjna nr 402 znajduje się na IV piętrze i jest komfortowo wyposażona; budynek znajduje się w centrum miasta, w odległości około 5 minut spacerem od Dworca PKP Kraków Główny, Regionalnego Dworca Autobusowego, Galerii Krakowskiej;
-
uczestnicy otrzymują materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
-
w czasie przerw, dla uczestników przewidziano drobny poczęstunek ( kawa, herbata, zimne napoje, ciasteczka ) oraz obiad,
-
koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 650 PLN + 23. proc. VAT / cena nie zawiera kosztów noclegu ! /
-
uwaga :
– w przypadku złożenia oświadczenia o finansowaniu udziału w szkoleniu
w całości ze środków publicznych, koszt szkolenia nie jest opodatkowany
stawką 23. proc. VAT,
-
warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest:
1. w terminie do 4. maja 2016 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu na adres : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje, 31 – 153 Kraków, ul. Szlak 65 lub na numer fax- u : 12 / 633 23 43 lub e-mailem na konto : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
2. wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu – w terminie do 7 dni od otrzymania
faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje ; Bank PKO
S.A., Oddział w Krakowie, NRB 86 1240 4650 1111 0000 5155 9937.
Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą poleconą na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.
Jednocześnie, uprzejmie informuję, że rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, pozostaję do Państwa dyspozycji ( tel. : 502 / 174601, 12 / 633 23 43 ). Z przyjemnością udzielę szczegółowych informacji na temat szkolenia oraz oferty firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje .
Z wyrazami szacunku ,
Bolesław Budzicz
PROGRAM :
PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI PUBLICZNEJ
KRAKÓW, 10. – 11. MAJA 2016 ROKU
Lp. |
Tematyka zajęć |
1. |
Miejsce i znaczenie Public Relations w systemie zarządzania instytucją publiczną:
|
2. |
Planowanie strategii komunikacyjnej spójnej z celami instytucji publicznej:
|
3. |
Budowanie planu PR instytucji publicznej:
|
4. |
Komunikacja wewnętrzna w instytucji publicznej – podstawa sprawnego zarządzania i pozytywnego wizerunku:
|
5. |
Miejsce instytucji publicznej w przestrzeni społecznej – projekty Społecznej Odpowiedzialności (Corporate Social Responsibility) :
|
6. |
Współpraca instytucji publicznej z mediami:
|
7. |
Konferencja prasowa:
|
8. |
Event jako element wzmacniania wizerunku instytucji publicznej :
|
9. |
Social media, e-media: I. e-PR – rola Internetu w budowaniu dialogu z otoczeniem
II. Webwriting – zasady organizacji treści na stronie www
III. Zasady pisania tekstów pod katem SEO (ang. Search Engine Optimization Copywriting)
IV. Zrozumienie idei social media
V. Tworzenie postów na funpage instytucji publicznej
VI. Zasady aktywności na portalach społecznościowych, czyli co robić, a czego unikać w prowadzeniu funpag’a instytucji publicznej |