KWIECIEŃ 2023 / SZKOLENIE ON – LINE – Udzielanie zamówień na energię elektryczną zgodnie z aktualnym stanem prawnym – aspekty praktyczne+ konsultacje problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć, 26. kwietnia 2023 roku


SZKOLENIE ON – LINE 


UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ

NA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ 

/ ZGODNIE Z AKTUALNYM STANEM PRAWNYM /

aspekty praktyczne + konsultacje problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników zajęć


26. KWIETNIA 2023 ROKU


Szanowni Państwo,

W imieniu firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu ON – LINE, podczas którego zostaną przedstawione i szczegółowo omówione zagadnienia z zakresu interpretacji oraz praktycznych aspektów obowiązujących przepisów w związku z udzielaniem zamówień na energię elektryczną.


PROGRAM SZKOLENIA ON – LINE :

UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ

NA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ 


26. KWIETNIA 2023 ROKU


I. Omówienie aktualnego stanu prawnego.

II. Jakie są możliwości udzielenia zamówienia na energię elektryczną (umowa kompleksowa czy zamówienie na dostawę energii elektrycznej oraz na usługi ich dystrybucji)? Ewentualny wpływ wyboru modelu zamówienia na konkurencję w postępowaniu.

III. Jak poprawnie przygotować postępowanie w przypadku zamówień na energię elektryczną, w tym:

1. jak przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań,

2. jak opisać przedmiot zamówienia,

3. jak oszacować wartość zamówienia.

IV. Jakie zapisy powinna zawierać specyfikacja warunków zamówienia (w trybie podstawowym lub w trybie przetargu nieograniczonego) w przypadku udzielenia zamówienia na usługę kompleksową a jakie w przypadku udzielenia zamówienia na dostawę energii elektrycznej? : 

1. kwalifikacja podmiotowa wykonawców:

  • warunki udziału w postępowaniu,
  • obligatoryjne podstawy wykluczenia,
  • podstawy wykluczenia o charakterze fakultatywnym,
  • podmiotowe środki dowodowe,
  • możliwe sposoby dokonywania kwalifikacji podmiotowej,

2. kryteria oceny ofert,

3. warunki realizacji zamówienia,

4. projektowane postanowienia umowy.

V. Jak krok po kroku przeprowadzić postępowanie na dystrybucję energii elektrycznej w trybie zamówienia z wolnej ręki? Jakie czynności należy wykonać i jakie dokumenty zamówienia należy opracować?

VI. Zasada Dostępu Strony Trzeciej (TPA). Jakie są zasady i warunki zmiany sprzedawcy energii elektrycznej?

VII. Czym jest sprzedaż rezerwowa dla zamawiającego i jak uniknąć sprzedaży rezerwowej?

VIII. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.


Uwaga : program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje. 


  • szkolenie prowadzi :  mgr AGNIESZKA SZULAKOWSKA

prawniczka, która od 19 lat specjalizuje się w problematyce zamówień publicznych;

kierowniczka wydziału zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych w jednostce sektora finansów publicznych oraz pełnomocniczka przed Krajową Izbą Odwoławczą;

posiada bogate doświadczenie przy realizacji zamówień finansowanych ze środków krajowych i UE, które zdobyła dzięki współpracy z licznymi instytucjami;

doświadczona wykładowczyni w dziedzinie zamówień publicznych oraz autorka i współautorka wielu publikacji z zakresu zamówień publicznych, w tym m.in. podręczników ” Planowanie zamówień publicznych i sporządzanie obowiązkowego rocznego sprawozdania „, ” Wykluczenie wykonawcy z postępowania „,

Członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych;


  • SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE :

  • szkolenie odbędzie się w dniu 26. kwietnia 2023 roku, w godzinach 9.00 – 15.00
  • szkolenie trwa 8 godzin lekcyjnych,
  • uczestnicy zajęć powinni dysponować urządzeniem ze stabilnym podłączeniem do internetu (komputer, tablet, telefon), słuchawkami lub głośnikami;
  • szkolenie będzie prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie edukacyjnej
  • uczestnicy zajęć otrzymają link, pod którym będą mogli się zalogować i zostaną skierowani do wirtualnej sali szkoleniowej, w której trener prowadzi zajęcia ” na żywo ” a uczestnicy mają bezpośredni podgląd do wszystkich materiałów wykorzystywanych podczas szkolenia oraz mogą na bieżąco zadawać pytania, na które otrzymają odpowiedzi w czasie rzeczywistym; 
  • uczestnicy otrzymują w formie elektronicznej: materiały dotyczące problematyki szkolenia oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu, które są przesyłane na wskazany adres e-mail;

  • koszt uczestniczenia jednej osoby wynosi 500 PLN + 23. proc. VAT;

        uwaga :

  • w przypadku złożenia oświadczenia, że szkolenie jest finansowane przynajmniej w 70% ze środków publicznych oraz ma charakter kształcenia zawodowego lub służy przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników – przysługuje zwolnienie z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT,
  • udział w szkoleniu jest premiowany specjalnym 10 – procentowym rabatem na udział w innych zajęciach organizowanych w formie ON – LINE lub stacjonarnej przez firmę KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje w 2023 roku;

  • warunkiem uczestniczenia w szkoleniu jest :
  • w terminie do dnia 19. kwietnia 2023 roku przesłanie formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu – faksem : 12 / 633 23 43 lub emailem : kontrakt@kontrakt-firma.pl oraz
  • wniesienie opłaty – wyłącznie po szkoleniu w terminie do 7 dni od otrzymania faktury – na konto : KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje; Nest Bank S.A., NRB 71 1870 1045 2083 1066 0468 0001.

Faktury zostaną wystawione po zakończeniu szkolenia i przesłane pocztą priorytetową lub w formie elektronicznej  na adres wskazany przez podmioty zgłaszające osoby do udziału w szkoleniu.

Jednocześnie, uprzejmie informuję, że : 

  • rezygnacja z udziału w szkoleniu na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia powoduje konieczność poniesienia pełnych kosztów za udział w szkoleniu,
  • program szkolenia podlega ochronie prawnoautorskiej i nie może być wykorzystywany bez zgody firmy KONTRAKT Doradztwo – Konsultacje.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt.

Z wyrazami szacunku ,

Bolesław Budzicz

573 325 651


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *